Potom jsme mohly mit pauzu do 12:00 nez byl obed. Holky sly do pokoje a ja jsem si vzala svuj Pennyboard a sla jsem si zajezdit. Asi tak po 5 minutach chozeni jsem nasla misto kde to slo celkem s kopce a tak jsem nasedla a chtela jet. V tu chvili co jsem se odrazila se vedle me proritil nejaky kluk na Skatebordu a srazil me na zem. ,,Nemuzes davat pozor?'' Zarvala jsem na nej a on se zastavil ,,Promin ja jsem chtel zastavit ale nestihl jsem to" odpovedel na to. Ja se jen usklibla a chtela jet dal v tu chvili mi jeste rekl ,,Jo ja jsem Matt jsem ve stejny skupine jako ty. Nechtela by ses projet se mnou??'' ,,Ja jsem Týna a vubec te neznam takze dneska asi ne'' pak jsem se jenom otocila a jela spatky k baraku. Sla jsem do pokoje a vytahla si pocitac. Zkousela jsem se pripojit na wifi ale nevedela jsem heslo. V tu chvili co jsem rekla sakra ke me prisla Gabča a rekla mi to heslo. Hned co jsem ho mela zapla jsem si skype a zavolala svemu nejlepsimu kamaradovi Adamovi a povidala jsem si s nim asi tak hodinu. Najednou za mnou prisla Viky a rekla ze musime jit ze uz je skoro 12 a tak jsme sly na obed. Vzhledem k tomu ze to byl tabor hrozne dobre tam varili. Potom byl polední klid a tak jsme s holkama šly do pokoje a pustily jsme si písničky a povídaly si o klucích a tak...Pak k nám přišel jakýsi kluk jmenoval se Martin a zjistilo se že je to Gabči kluk. Hned nám všem došlo proč sem Gabča jela. Pak ty dva odešli a my zustaly samy. ve 2 jsme měli být všichni na srazu naší skupinky Zbytků. sešli jsme se v takové malé mistnosti asi 4 metry na každou stranu a není divu ten Gabčin Martin tam byl taky. Pak přišla jedna holka jmenovala se Sára a řekla nám že tohle je teď na ty dva měsíce naše klubovna a že si ji můžeme vyzdobit jak chceme a udělat si s tím prostorem prostě cokoli ,ale teď že se prej představíme. Tak jsme si sedly do takovýho neůplnýho kroužku a začali jsme se představovat. Byl tam nějakej kluk jménem Adam pak nějakej David,Honza pak Martin a Matt, který pořád zíral ja Viky. Pak se představila Viky pak Saša pak Gabča a pak já (BTW celkem mě štvalo že jsem byla posledí) ale pak se najednou do dveří vsunul nějaký špek a prej že teď přijela a že jí řekli že bude v týhle skupině. Jmenovala se Aneta.