Bella
Een paar dagen waren voorbij gegaan en Kyle een populaire jongen van onze school geeft een feest bij hem thuis. Samantha kwam naar mij toe rennen toen ze mij zag bij de kluisjes.
'Hey bella! Ik zag Mason net in de kantine. Hij was met die mooie jongen Luke.' Ik zie Samantha blozen en ik weet wat dat betekend. Ik lach en doe mijn laatste boeken in mijn tas. Daarna doe ik mijn kluisje dicht. 'Bella je moet echt met mason praten want dan kan ik in contact komen met Luke.' Ik zucht en loop de kantine in. Mason valt meteen op met zijn rode Adidas pharrel schoenen.Ik loop naar hem toe. Na die kus hebben we wel nog gesproken maar niet echt veel. 'Hey mason.' Zeg ik terwijl mijn blik op zijn schoenen rustte. 'Oh Bella.' Hij glimlacht naar me en trekt me opeens in een knuffel. Die had ik niet verwacht maar ik knuffel hem gewoon terug. Ik gluur naar Samantha die een gesprek is begonnen met Luke. Mason laat me los en drukt een zachte kus op mijn voorhoofd.
'Ga je ook naar dat feest vanavond?' Vraag ik. Ik hoop dat hij ja zegt want het lijkt me best leuk om met mason naar een feest te gaan. Wie weet kan ik hem ook laten dansen. 'Ga jij?' Ik knik. Ik zie twijfel in zijn ogen. 'Huisfeestjes zijn nooit echt mijn-' voor hij zijn zin kan afmaken zit ik al door hem heen te praten en te smeken.
'Alsje-alsjeblieft mason. Ik ga wel en ik beloof je dat het gezellig word!' Hij zucht maar knikt dan. 'Als ik maar samen met jou kan zijn.' Zegt hij met een knipoog. Ik richt snel weer mijn blik op zijn schoenen.'Zeg, waar is dat meisje die dat lef had om mij te zoenen?' Zegt hij plagerig. Ik geef hem een zachte stomp tegen zijn schouder. 'Dat deed pijn.' Zegt hij sarcastisch. Ik rol mijn ogen en beweeg wat met mijn voet. 'Dus je komt?' Mason knikt. 'Mooi.' Zeg ik en trek Samantha weg van Luke. 'Ik zie je vanavond!' Hoor ik Luke nog roepen naar Samantha.
'Jij gaat snel zeg!' Zeg ik eigenlijk helemaal niet verbaasd. 'Hij vroeg mij hoor.' Zegt ze terwijl ze haar nagels bekijkt. 'Uhu.' Zeg ik en rol weer mijn ogen. 'En jij en mason?' 'Ja hij komt ook.' Samantha klapt in haar handen.
'Double date!' Roept ze blij. De bel klikt luid door de school in. 'Lets go.' Mompel ik en loop snel naar de lesIk kan me helemaal niet concentreren. Mason en ik gaan naar een feest. Dat is gewoon echt super tof! Ik ben echt blij als ik de laatste bel hoor gaan.
JE LEEST
bad dreams,good dreams
Romancebella:het meisje die zich niet weerhoudt van haar dromen ,familie,vrienden en liefde maar wat is haar droom..... en berijkt ze haar droom........