Mason
Luke is bij mij thuis aan het chillen. We gaan over een kwartier op weg naar het feestje. Ik heb er toch wel zin in. Een feestje betekend muziek en muziek betekend dansen. Ik zie luke ondertussen met een 4de blikje cola mijn keuken uit lopen.
'Gast, je gaat me terug betalen.' Ik kijk hoe hij een wenkbrauw optrekt en zijn eerste slok neemt. Luke is soms echt raar. Is hij bij mij thuis gaat hij alleen maar mijn keuken onderzoeken. Ik zucht diep en doe mijn hand door mijn haar.
Bella
Ik kijk nog voor de laatste keer in de spiegel. Ik heb een kort strak rose jurkje aan en mijn haar een beetje geborsteld. Misschien is het wel een beetje overdreven. Maar he, ik mag er toch goed uitzien? Ik zucht en app Samantha om te vragen of ze al klaar is. Meteen krijg ik een bericht terug. Ze is gewoon al bij kyle thuis! Lekker dan. Moet ik alleen naar daar. Ik zucht. Het zal wel. Ik vraag me af of Mason er al is. Of misschien komt hij helemaal niet. Waarom maak ik me druk? Ik schud mijn hoofd en pak mijn leren jas. Hier ga ik dan...
Mason
Luke drukt op de bel. Meteen word de deur open gedaan door Kyle. 'Hey gaste! Kom erin.' Zegt hij vrolijk. Ik hoor luide muziek vanuit de woonkamer. Het is echt al druk maar hij heeft een groot huis. Als we binnen zijn kruipt de geur van alcohol in mijn neus. Het nummer '5 more hours' van Chris Brown word luid afgespeeld. Mijn oren moeten echt nog even wennen aan het luide muziek. Ik kijk rond of ik Bella zie maar ik zie echt te veel mensen. Ik kijk om me heen en zie dat Luke weg is. Die jongen is zo raar. Het ene moment staat hij naast je en het andere moment is hij weg. Ik besluit maar alvast een drankje te nemen. Een beetje alcohol kan geen kwaad toch?
Bella
Ik ben bij Kyles huis en hoor de luide muziek al vanaf buiten. Jesus, laat staan hoe luid het binnen wel niet is. Ik druk op de bel en er word meteen open gedaan. 'Hey Bella schatje!' Roept Kyle blij en trekt me in een omhelzing. Hij is zeker al dronken. Ik grijns en loop naar binnen. Iedereen is aan het dansen en het ziet er gezellig uit. Ik loop wat verder en zie dat er een grote tuin is waar mensen ook aan het dansen zijn.
Opeens voel ik iemand in mijn bil knijpen. Ik draai me snel om. Samantha staat achter me met een grijns. 'Stiekem hoopte je dat het mason was.' Zegt ze giechelend. 'Pff, ja hoor heb je hem trouwens al gezien?' Sam schud haar hoofd. 'Ik ga hem zoeken!' Sam knikt en loopt al weg. Ik kijk het huis rond en loop wat. Ik voel dan twee handen op mijn ogen. 'Verrassing.' Fluistert Mason in mijn oor. Het geeft me gewoon kippenvel. Zijn stem is zo sexy! Er komt een glimlach op mijn gezicht en ik draai me om.
'Mason!' Roep ik blij en zonder dat ik erover na denk druk ik mijn lippen op die van hem.Mason
Ik voel haar zachte lippen op die van mij en trek haar nog wat dichterbij.
Ik tik met mijn tong tegen haar onderlip en ze geeft me toestemming.
Onze tongen zijn met elkaar aan het spelen en het voelt goed. Mijn handen rustte op haar rug en glijden meer naar beneden. Als ik bij haar kont ben knijp ik er zachtjes in en een zachte kreun verlaat haar lippen. Ik grijns en trek terug. Ik doe mijn lippen in haar nek en plaats natte kusjes. Als ik haar zacht hoor kreunen weet ik dat ik haar gevoelige plek heb gevonden en begin te zuigen. Ze grijpt mijn haar vast en mijn handen gaan richting de onderkant van haar jurk.Bella
Ik duw hem snel van me af. 'Niet hier.' Zeg ik. Hij knikt. 'Je hebt gelijk, laten we voor nu maar even genieten van de muziek.' Zegt mason met een glimlach en hij trekt me mee naar de grote woonkamer waar de dj al helemaal los gaat. Er staan allemaal mensen in een kring maar het is te druk om te zien naar wat ze kijken. 'Dance battle.' Zegt mason en hij kijkt me aan. Ik grijns en trek hem mee naar de kring met mensen. We duwen een paar mensen aan de kant en zien dat twee jongens aan het battelen zijn. Iedereen klapt en juicht als de andere jongen een paar breakdance moves doet en een backflip. Het is duidelijk wie deze ronde heeft gewonnen. Er komt een andere jongen van onze school de kring in stappen. 'Nick heeft deze ronde gewonnen!' Roept hij luid en iedereen klapt. 'Iemand die het tegen hem wilt opnemen?!' Roept hij weer.
Ik twijfel geen moment en duw mason naar het midden. 'Mooi! Let's get started!' Roept de jongen. Mason kijkt wat geschrokken en geeft me een boze blik maar ik stuur hem een handkusje.
Ik weet dat hij het kan.
JE LEEST
bad dreams,good dreams
Romancebella:het meisje die zich niet weerhoudt van haar dromen ,familie,vrienden en liefde maar wat is haar droom..... en berijkt ze haar droom........