Arkadaşlar hepinizden özür dilerim. Yeni bölümü çok Geç yayınlıyorum. Okuyucuların çoğalmasını bekledim. Beklettiğim Için özür dilerim. İyi Veya kötü yorumlarınızı bekliyorum.
Ertesi gün gözlerimi açtığımda ilk Gördüğüm şey carl'dı. Kendimi çok bitkin hissediyordum. Dünle Ilgili hatırladığım tek şey temiz'ait Bir iş çıkardığımdı. Carl'ın evine nasıl geldiğimi hatırlamıyordum. Carl kendime geldiğimi fark edip yanıma oturdu.
"Çok iyi Bir iş çıkardın."
"Biliyorum."
"Yeni iş bu kadar kolay Olmayacak. Kimliğini değiştirmen Gerekiyor. Dale'ı Ortaya çıkmıştır öldürdüğün.
Birini öldürürken öldürdüğüm varlığın da gözlerinin kırmızıya dönmesi Benim icin Avantaj mı dezavantaj mı bilmiyorum. Ama şuanda dezavantaj olduğu kesin. Dale'ın gözlerinden benim öldürdüğüm belli oldugu icin kimliğimi değiştirmem Gerekiyor.
"Sana Yeni Bir kimlik hazırladım. Sen artık kayla değilsin. Amy'sin. Amy senden çok Farklı Bir kişiliğe sahipler. Senin sevdiğin şeylerin tam tersini sevecek."
"Neden?"
"Biliyorsun ki Kırmızı Vampir Olarak çok Popüler birisin. Bütün Vampirler senin kişiliğini, karakterini biliyorlar. Amy senden farklı olmalı."
"Haklısın. Peki şimdi sırada kim var ?"
"Şunu asla unutma bu sefer ki iş Bir Gecelik degil. Bu aylar sürebilir. Bu auistin. Auistin çok sert Bir vampir. Kimseye kolay kolay güvenmez. ONUN güvenini sağlamalısın."
"Peki onu nerede bulabilirim?"
"Sen hemen gidip hazırlan. Bu iş Için Ayrı Bir özen göstermeliyiz. Ben sana yeri mesaj atarım."
"Tamam". Diyerek çıkmak Için kapıya yöneldim. Carl kolumdan tutarak beni durdurdu.
"Sana güveniyorum." Dedi.
"Biliyorum." Diyerek ona sıkıca sarıldım.
Bu gün Yeni Bir başlangıcıydı. Yeni Bir karakterin başlangıcıydı. Kendimden Tamamen Farklı bir kişilik oluşturmalıydım. Öncelikle kırmızı vampirin yüzünde ki sert bakışları atmalıydım. Amy'nin yüzünde masum bir goruntu olmalı. Şimdi şu siyah elbiseden kurtulmalıyım. Dolabımdan çıkardığım beyaz mini seksi Bir elbise giydim. Carl auistin'in takıldığı barı mesaj attı. Artık gitmeliydim.
Barın Kapısından içeri girerken sert bir şeyin bana çarptığını hissettim yere düştüm. Bu auistin'di. Bana dokunurken hissettiğim şey neydi? Bu his iyi miydi? kötü müydü?
"İyi misin?"
"Evet."
"Önüne baksana!" Çok sinirlenmişti.
"Bana sen çarptın!"
Kayla sakin ol! Sen şuan kırmızı vampir değilsin. Amy'sin! Auistin bardan içeri girdi. Kendimi toparlayıp ben de girdim. Bara girerken auistin'in bağırmasıyla irkildim.
"Ne demek Dale öldürülmüş. Kim Öldürmüş? ... Kırmızı vampir mi? O sürtüğü Kendi ellerimle öldüreceğim."
Demek ki yeni öğrenmiş. Bu iş Daha eğlenceli olmaya başladı. Auistin sinirli bır sekılde bardan çıktı. Bende bardan çıkmak için hazırlanıyorken, auistin'in yanında gördüğüm vampir bana doğru yaklaştı.
"Selam."
"Selam."
"Ben stefan"
"Ben de Kay-- amy!"
"Buraya çok sık uğramıyorsun sanırım. Seni ilk defa görüyorum."
"Evet. Şu giden kim?" diyerek auistin'i gösterdim.
"O mu? O buranın sahibi. Aslında ben de seninle ONUN Hakkında Konuşmaya gelmiştim. ONUN adına Özür dilerim."
Barın sahibi auistin mi? Ona Daha Yakın Olmak için bu çok İyi bir fırsat.
"Özür dilemene gerek yok. Önemli Bir Şey değildi zaten."
"Bir şeye ihtiyacın var mı?"
" Aslında var. Burada yeniyim. Bir işe ihtiyacım var."
"İş mi? Burada garsonluk yapabilirsin."
"Gerçekten mi? Çok teşekkür ederim." diyerek gülümsedim.
"Yarın başlayabilirsin."
"Tamam". Diyerek oradan uzaklaştım.
Bardan çıkıp eve gittim. Carl beni evde bekliyordu.
"Nasıl geçti?"
"Çok iyi geçti." Diyerek gülümsedim.
Carl'la saatlerce yeni işten bahsettik. Carl her cümlesinde bana güvendiğini belirtti. Bana güvendiğini Bilmek gerçekten güzel hissettiriyordu.
Işe Gitmek Için hazırlandım. Yine sade olduğum Kadar seksi gözükmeye de çalıştım. Evden çıkıp bara doğru ilerledim.
Bara gittiğimde çalışanlardan Başka kimse Yoktu. Herkese "Günaydın" diyerek çalışmaya başladım. Bir kaç saat Sonra stefan bara girdi.
"Merhaba amy"
"Merhaba"
"Ilk iş günün nasıl geçiyor?"
"Beklediğimden Daha İyi geçiyor."
stefanla konusurken auistin'in geldiğini fark ettim. Auistin Bir locoya oturdu. Bir kaç dakika etrafa boş boş Bakındı. Sonra beni fark etti.
"Hey! Senin burada ne işin var?" Çok fazla sinirlenmişti. Ondan tepki bekliyordum ama bu kadar beklemiyordum.
stefan;
"Auistin açıklayabilirim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kırmızı Vampir
VampirgeschichtenYüzyıllara aşkın süredir, gölgelerde saklanarak diğer vampirlerden uzak yaşıyordum. Bugüne kadar. Ben bir vampirim. Bu da benim hikayem!