Karanlık Taraf

17 3 0
                                    


"Hey! Senin burada ne işin var?" Çok fazla sinirlenmişti. Ondan tepki bekliyordum ama bu kadar beklemiyordum.

stefan;

"Auistin açıklayabilirim."

Auistin neden bu kadar sinirlenmişti? Auistin öfkeden deliye dönmüştü. Stefan Auistin'in kolundan tutarak dışarı çıkardı.

Bana nasıl böyle davranabilir. Boynunu bedeninden ayırmamak için kendimi zor tutuyorum. Sakin ol kayla sen şuan Kırmızı Vampir'sin

değilsin amy'sin! Eğer daha fazla sinirlenirsen gözlerin kırmızıya dönücek ve yakalanıcaksın sakin ol!

Auistin'den

onun orada ne işi vardı? Stefan yine ne çeviriyodu. Ahh yine sürtüklerinden birini aramıza sokmaya çalışıyor. stefan kolumdan

tutup beni dışarıya sürükledi. sigaramı yakıp;

"yine ne halt karıştırıyosun onu nasıl barda çalıştırabilirsin. onu daha tanımıyoruz bile."

" sakin ol auistin. ona güvenebiliriz."

" ne güveninden bahsediyosun? sürtüklerini bardan uzak tut! "

Onu daha tanımıyor bile nasıl böyle herkeze kolaylıkla güvenebilir anlamıyorum. sinirden ellerim yumruk halini almıştı. Daha fazla dayanamayıp yüzüne bütün gücümle yumruk attım. Dikkatim artık patlayan dudağındaydı .

" O sürtük buradan gidecek! "

" auistin yapma! lütfen..."

" eğer başımıza bir iş açarsa seni kendi ellerimle geberticem! "

Kayla (Kırmızı Vampir )

Dışarıdan gelen sesler beni ürkütse de sabırlı davranıp bekledim. Stefan gülümseyerek yanıma geldi.

" Eğer burada çalışmam sorunsa gidebilirim " Hey kimi kandırıyorum ben tabii ki de gitmeyeceğim.

" Hayır sorun yok çalışmaya devam edebilirsin" dediğinde biraz rahatladım.

derin bir nefes aldığımı fark edince gülümsedi. Dışarıdan gelen silah sesleriyle ciddileşti. Koşar adımlarla dışarıya çıktı. Arkasından ben de çıktım. Auistin ve adamları bir adamı öldürmüştü. adamı göğsünden tahta kurşunlarla vurmuşlar.

O an o adamı görünce istemsizce bir çığlık attım. Bunların hepsini ben de yapıyorum. Her hafta bunun gibi bir çok vampir yok ediyorum. Peki ya neden şimdi buna böyle bir tepki verdim? Ben yaptığım şeyin farkında değildim. Yaptığım iğrençliğin dışarıdan bu kadar korkunç gözüktüğünün farkında değildim. Bu bende ki lanetin karanlık tarafıydı. Benim istemediğim nefret ettiğim KARANLIK TARAF!!

Auistin'in " hemen burayı temizle " diyerek beni itmesiyle irkildim.

Bir şey söyleyemiyordum. Hatta hiçbir şey yapamıyordum. Hiçbir yerimi hissetmiyordum. Stefan Auistin'in omzumdaki elini alarak

" uzak dur ondan!" dedi

" Çok geç artık o da bizden biri oldu!"



Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 28, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kırmızı VampirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin