Hoofdstuk 5

145 7 2
                                    

Pov: Herman

Ze weet niet wie wij zijn. Het doet pijn. Is ze nu al onze momenten vergeten. Ik hoop dat haar geheugen snel terugkomt. " Pablo serieus wie zijn dit?" Zegt ze "dit is Herman je schoonbroer en dit is Violetta je nichtje." Zegt Pablo "uhmm kan ik misschien heel even alleen met Pablo praten?" Ze kijkt me aan in mijn ogen. Ze zijn zo mooi. Ik en Violetta gaan naar de wachtkamer.

Pov: Pablo

Angie ligt in het ziekenhuis door mij. Ik had haar geslagen, en daarna heb ik gezegd dat ze door ruzie flouw valt!. Ze heeft geheugen verlies. Misschien kan ik zeggen dat ik haar vriendje ben. "Angie weet je nog van onze relatie?" Vraag ik "nee, maar ik wil wel kijken of we terug kunnen krijgen wat we hadden. Binnenkort komt mijn geheugen toch terug, en ik mag nu al mee naar huis." Zegt ze. Ik help haar mee en we lopen naar de receptie. In de wachtkamer zitten Herman en Violetta. "Komen jullie" zeg ik. Ze lopen achter ons aan.

We zijn in het Castillo huis. Angie blijft hier wel slapen. Dan kan ze haar geheugen terug krijgen. Het enigste wat ze niet terug krijgt is wat er 1 uur voor het ongeluk gebeurde.😏 ze geeft me een kus op mijn wang. Herman kijkt jaloers.

Pov: Angie

Die herman kijkt jaloers naar Pablo. Ik keek net in zijn ogen en voelde wat bijzonders, maar meer weet ik niet. "Angie en  Pablo willen jullie wat drinken?"  Vraagt Herman "doe maar een glas water." Zeg ik "en voor mij wat fris!" Zegt Pablo. Herman loopt de keuken in. Violetta loopt hem achterna. Ik kus Pablo op zijn lippen.

Pov: violetta

Papa is echt heel erg jaloers op Pablo. Dat zie je zo. Hij houd gewoon nog van Angie. Hij loopt de keuken in, en ik loop hem achterna. "Pap je houd van haar he?" Vraag ik "ja maar ze heeft nu iets met Pablo!" Zegt hij "Pap ze houdt ook van jou echt waar, ze moet alleen haar geheugen even terug krijgen." Hij knikt. We lopen naar de woonkamer. Angie en Pablo zoenen. Papa zet nors het drinken op tafel en loopt daarna meteen door naar zijn kantoor!

Hermangie VS PangieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu