Hoofdstuk 15

97 7 0
                                    

Pov: Angie

Daar zit ik dan, op een bankje, alleen, huilend in het park.😥 Ik weet niet meer wat ik moet doen? Ik dacht dat ik het aan Herman zou kunnen vertellen. Maar wanneer ik terug ben van mijn huwelijksreis zit hij daar met een andere vrouw te kussen! Ik heb bijna al mijn geheugen terug, dus ik weet ook dat hij zei dat hij voor me zou vechten! NOU DAT ZIE IK JA! Ik zie het ja dat hij iets met een ander heeft! Eigenlijk moet het me niets boeien maar het boeit me wel wat! Hij mag niks hebben met iemand anders dan mij!

"Angie?" Ik hoor Antonio en ik draai me om.

"Angie wat is er?" Hij komt naast me zitten

"Nee er is niks"

"Echt wel Angie je kunt me vertrouwen" ik kijk hem aan. Hij geeft me een glimlach en ik knuffel hem.

"Antonio.... Ik weet niet... wat ik moet doen" ik huil tegen hem aan.

"Shhh Angie vertel me wat er gebeurd is!" Hij probeert me te kalmeren.

"Nou.... Iiikkk zagg... Hermmmman metiemandanderskussen" ik begin nog harder te huilen

"Maar je bent toch met Pablo" ik kijk hem aan

"Dat betekent niet dat ik niet van Herman hou Antonio! Ik weet het! Ik weet het! Ik moet Pablo dit niet aandoen! Ik zie hem alleen als mijn beste vriend! Ik weet dat hij het niet verdiend maar ik kan Pablo toch niet zo erg kwetsen? Ik kan toch niet zeggen dat ik smoorverliefd ben op Herman! Dat kan hij niet aanhoren Antonio!" Antonio houdtme stevig vast.

Pov: Herman (iets voor de kus)

Priscilla en ik zitten op de bank. Ik wil haar vertellen dat ik het heel gezellig vond enzo maar dat ze niet de ware is. Dan uit het niets kust ze me! Ik kus haar van de schrik terug. Ik hoor een deur open gaan en wil haar wegduwen, maar het lukt niet, dan hoor ik de deur keihard dichslaan en laat Priscilla me eindelijk los.

"Ga achter haar aan pap" Violetta wijst naar de deur. Wacht wat? Was Angie er ook? O nee! Ik moet haar achterna! Ik ren de deur uit. Achter haar aan.

Ik ben in het park alleen ik kan Angie nergens vinden. Dan hoor ik opeens iemand praten en ik ga achter een boom staan! Ik hoor Angie praten met Antonio. Ze zegt,

"Dat betekent niet dat ik niet van Herman hou Antonio! Ik weet het! Ik weet het! Ik moet Pablo dit niet aandoen! Ik zie hem alleen als mijn beste vriend! Ik weet dat hij het niet verdiend maar ik kan Pablo toch niet zo erg kwetsen? Ik kan toch niet zeggen dat ik smoorverliefd ben op Herman! Dat kan hij niet aanhoren Antonio!"

Ze houd dus van me! Ik zou haar zo graag nu in mijn armen willen hebben en haar willen kussen! Dan hoor ik plotseling gekraak. Oeps!

Hermangie VS PangieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu