Hatalarım varsa kusura bakmayın .Yorumlarınızı bekliyorum.Lütfen fikirlerinizi, görüşlerinizi eksik etmeyin.
Multimedia da Arya(temsili )
♛ ♘ ♛ ♘ ♕ ♘ ♔ ♘ ♛ ♘ ♕ ♘ ♚ ♘ ♔"Bak hala kış uykusuna yatmış ayı gibi uyuyo! Kalk demedim mi kız ben sana !?"
Allah'ım bana yardım et! bi kadın bu kadar çatlak olmak zorunda mı!?
"Bak anlamıyorsun galiba ANNECİĞİM! BEN.EVLENMEK .İS-TE-Mİ-YO-RUM! nokta ,finish."
Kelimesi kelimesine hecesi hecesine yaptığım vurgulamalara bile aldırmamasına mı şaşırayım yoksa 23 yaşında evde kaldığımı düşünmesine mi ?işte bu tam bir soru işareti!
"Ben de sana fikrini SOR-MUY-ORUM!"yanlış görmüyorsunuz gerçekten böyle dedi.
"Daha bir kelimeyi bile hecelerine ayıramadan bana artistlik taslama istersen bebeğimm."
Şu anda sinirlense de evlenme fikrini bana kabul ettirmek için sinirini bastırmaya çalıştığını rahatlıkla görebiliyorum.
"Bak kızım ,şimdi baban gelene kadar hazırlansan iyi edersin yoksa şu masanın üstündeki kalemi ağızından sokar ,kalemin gövdesini sağ burun deliğinden ,kapağını da sol burun deliğinden çıkarır.Hadi kalk çabuk."
Gerçekten bunların ikisi de tımarhaneden kaçmış .Galiba bu evdeki tek akıllı kişi benim.Galiba ne be tabii kide benim.Ayaklarımı arabalı ranzamdan aşağı güç bela sarkıtıp ayağa kalktım.
Ne? arabaları seviyorum.Farları bile var .Tek sorun biraz küçük. Ayaklarım yırtık dondan fırlama gibi yataktan dışarı fırlamasa her şey mikemmel olacak ama neyse.Hemen don kilot ne varsa aldım ve banyoya girdim.Bende keşke diğerleri gibi suyla bütün derdim aktı gitti diyebilseydim ama annem sağolsun mutfakta suyu açınca banyonun suyu sıcak akıyor.
"Kız kapatsana suyu sayende vücudumda amele yanığı oluştu!"
"ayy söylesene kız banyoya giriyorum diye"
Sonunda banyodan çıktım .Don kilot dolabın karşısına geçtim. Üstüme zümrüt yeşili mini elbise mi giydim.Saçlarımı da sol omzumda topladım.Saate baktığımda neredeyse akşam olacaktı. Babam kesin gelmiştir diye düşünürken babam içeri girdi.Yatağıma küçümseyici bi bakış atıp çalışma masasının önündeki sandalyeye oturdu.Bende arabalı yatağımın üzerine oturdum.
"Galiba evlenmeyi kabul ettin."bak bak bak insan konu açma özürlüsü olunca konuya balıklama atlıyormuş demek ki.
"Öyle bir şey yok misafirlere 'REZİL ' olmayın diye hazırlandım"galiba yaptığım ima hoşuna gitmedi çünkü şu anda bana Behlül'le Bihter'in birlikte olduğunu öğrenen Adnan gibi bakıyor.
"Bana bak maydanoz beyinli kızım benim ,O evleneceğin adam benim en yakın arkadaşımın oğlu ve maddi durumlarıda oldukça iyi .Onun oğlu olduğunda benim kızım olursa sizi evlendireceğimize dair söz verdik.Ve sen bilirsin ki ben sözümden dönmek yerine kellemi koparmayı yeğlerim."
"O zaman ben sana bir dönerci bıçağı getireyim çünkü bu evlilik olmayacak ve senin o güzel kellen kafandan ayrılmak zorunda kalacak BABACIĞIM!"
"Beni deli etme evleneceksin o kadar!"dedi ve kapıyı çarpıp çıktı. Ahh ahhh öyle kötü durumdayım ki beni görücülerin elinden kurtaracak Ferhat'ım bile yok!Bi çingene Sultan kadar olamadım.
Merdivenlerden inerken gelen kapı sesiyle annemin çığırarak beni çağırması bir oldu.
"Gülsene kız biraz bu ne böyle ilk defa limon yiyen bebekler gibi surat ifadesi!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZIRTAPOZ KOCAM
HumorBu tam anlamıyla bir deli saçması! 23 yaşındayım ve üniversiteden mezun olalı üç ay oldu.Neymiş canım evde kalmışım .Neymiş de bir kız olarak üniversiteye gönderilmişim bi koca bulamadan gelmişim.Kız olmak başlı başına haksızlık zaten.Mesela bir kız...