2.část Prokletá jízda na kole

7 0 0
                                    

Elis doběhne célá udýchaná k obchodu a rozhlíží se.
,,Sakra kde je ta Lia'' pronesla zmateně a v tom vidí projíždet autobus v ktérém sedí Lia a krčí rameny.
,,Dělá si země snad srandu, ona na mě jako vážně nepočkala'' řekla rozlobeně Elis
,,Co já jako budu dělat.....Achjo''
,,Co kdybych zavolala mámě třeba mě hodí do školy'' přemýšlela a v tom brala do ruky telefon a volala její mámě.
,,Háloo'' promluvila Elis do telefonu
,,Ano Elis co se děje, máš snad nějáký průšvich ve škole?'' zeptala se jí její máma
,,Néé to néé jenom mi ujel autobus'' řekla Elis
,,A co já s tím mám podle tebe dělat''
,,No třeba bys mě mohla odvést do školy '' pronesla Elis
,,To Elis opravdu nepůjde, musím jet do práce''
,,Tak já do školy nepůjdu vubec co ty na to mami?!''
,,No to zase jako ne'' řekla rozlobeně máma
,,To mám jet jako na kole nebo co?!!'' pronesla ze srandy Elis
,,No vidíš to je dobrý nápad'' řekla máma
,,Počkej já jsem si ale dělala jenom srandu''
,,No a co alespoň se projedeš už si na kole nejela ani nepamatuju''
,,To si mi teda pomohla'' řekla rozlobeně Elis. Následně Elis típla telefon a strčila si ho do kapsy. Elis si sedla na lavičku a začala přemýšlet. A potom si řekla že jí nezbývá nic jiného než jet do školy na kole. Elis se zvedla z lavičky a pomalu šla domů. Když došla domů bylo asi půl devátý. Elis vešla do domu a řekla si že si alespoň dojí tu snídani. Elis směřovala do kuchyně a dojedla si snídani když dojedla tak šla do garáže pro svoje kolo. Její kolo bylo celkem dost zaprášené takže vzala hadr a prach z něj setřela. Elis si otevřela vrata od garáže a dala před dům kolo. Potom si ještě zašla udělat pití na cestu aby po cestě neumřela žízní. Elis si dala pití do přihrádky na kole a sedla na kolo. Chvilku šlapala a dojela k obchodu a řekla si že to prostě nejde. To kolo mělo totiž moc dole sedátko , protože naposledy jela na kole když jí bylo asi patnáct. Pomalu se vrátila domů, otevřela garáž a vzala klíč na utahování a povolování. A zvedla si sedátko výš. Když to konečně dodělala tak znovu zavřela garáž a sedla na kolo. Potom konečně už vyjela do školy. Elis už asi půl hodiny jede.

,,Achjo jsem celá spocená'' stěžuje sin a v tom jí zazvoní telefon koukne se a volá Lia.

,,Halo'' promluví Elis do telefonu

,,Prosím tě kde jsi?'' zeptala se Lia

,,Právě jedu na kole''

,,A kam''

,,No kam asi'' řekla naštvaně Elis

,,No tak kam já to nevím?!!''

,, No do školy''

,,Počkej ty jako vážně jedeš do školy na kole?'' zeptala se zděšeně Lia

,,Jo jako vážně jedu''

,,A proč tě nevzala máma''

,,Musela jet do práce'' řekla naštvaně Elis

,,Aha'' řekla Lia a zasmála se do telefonu

,,Ty na mě nepočkáš a ještě se mi budeš smát, jako vážně???!!''

,,Promiň ale já jsem myslela že už si šla rovnou na zastávku a potom jsem prostě automaticky nastoupila do autobusu fakt promiň'' omlouvala se Lia

,,Hele já už budu muset končit za půl hodiny jsem ve škole tak pa pa '' řekla Elis a típla telefon. Elis jede a jede a najednou se kolo zastaví.

,,Achjo co se sakra zase stalo'' přemýšlí Elis. Elis sleze s kola a prohlíží si ho.

,,No to ne on se mi shodil řetěz, nic horšího se mi fatk už stát nemůže.'' pronese smutně Elis.


You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 25, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Girs' WorWhere stories live. Discover now