Ráno 1.května středa 6:30 ráno
....................................................
,,áá'' zívne Elis. Promne si oči a koukne se na hodiny.
,, Cože půl sedmý ráno a sakra já nestíhám'' Křikne Elis , vyletí s postele a utíká do koupelny. Elis se koukne do zrcadla a lekne se. Elis se večer zapomněla odlíčit takže vypadá fakt hrozně. Vlasy má rozcucháný a ulepený od bombonu s kterým v noci usnula . Takže jí vapadl s pusy a když spala tak se jí nalepil na vlasy.
,,Sakra kde je ten odličovač'' Vykřikne nervně Elis . Elis se odlíčí. Nad vanou si umyje vlasy od toho bombonu.Vyfénuje si je, Nakulmuje a běží do svého pokoje k líčícímu stolku. V tom se Elis koukne na hodiny a vidí že je teprve třičtvrtě na sedm.
,,Uf'' oddechne si Elis.
Sedne si ke stolku a začne se líčit prvně si nanese makeup a pudr, potom si dá bronzer a tvářenku. A pak začne nanášet světlounce modré stíny. Potom si udělá linky a nanese řasenku. Když Elis dodělá líčení tak se podívá na hodiny a vidí že je přesně 7 hodin. Elis trošku zvolní. Elis se jde oblíct do svého obrovského šatníku. Jako první s šatníku vytáhne bílý croptop. Potom černé džíny a jako poslední černou koženou bundu. Všechno si obleče a jde do kuchyně připravit si snídani.
,,Ahoj mami'' Pozdraví Elis svoji mamku ktérá sedí u stolu a dělá na počítači věci do práce.
,,Dobré ráno Elis nevztala si nějak pozně? Zeptala se mamka Elis
,,Jo jo vztala a ještě jsem si musela umývat vlasy'' pronesla Elis
,, Proč sis umývala vlasy vždyť sis je umývala včera večer'' Zeptala se Elis její máma.
,,Protože jsem usnula s bombonem a v noci mi asi vypadl s pusy a nalepil se mi na vlasy'' pronesla Elis.
,,Aha tak to jo'' pronesla Mamka.
,,Mami jdu si dělat kafe dáš si taky ?'' Zeptala se Elis svojí mamky.
,,Ano dám'' řekla mamka Elis dala vodu do konvice vytáhla dva hrnky dala do nich kávu a cukr. Mezitím než se jí udělala voda vytáhla s kredence malou misku a nasypala do ní svoje oblíbené musli. Potom už jenom vytáhla z ledničky mlíko a zalila tím to musli
,,Mami dáš si do kafe mlíko'' zeptala se Elis svojí mámy.
,, Samozdřejmě že dám '' pronesla máma. Elis do kafe nalila vodu a mámě mlíko. Elis vzala jako první kafe pro její mamku a postavila to před ní.
,,Děkuji Elis'' poděkovala máma a napila se kávy
,,Není zač '' pronesla Elis. A odnesla si snídani do svého pokoje.Elis došla do pokoje a v tom slyší jak jí někdo volá položí snídani na zem a zvedne telefon.
,,Jé ahoj , co potřebuješ ?'' Zeptala se Elis své nejlepší kamarádky Lii.
,,Jako vážně co potřebuju děláš si ze mě snad prdel? Už si tady dávno měla být za deset minut nám jede autobus. '' Pronesla rozlobeně Lia.
............................................................................................................................................................................................................................
Elis s Liou mají každé ráno sraz u místního obchůdku v 7:30 a potom jdou společně na autobusovou zastávku která je asi pětset metrů od obchůdku.
..............................................................................................................................................................................................................................
,,Jé promiň zachvilku tam budu'' řekla Elis a típla telefon. Elis se ještě jednou napila kafe a nesnědenou snídani donesla do kuchuně. Rozloučila se s mamkou
, nasadila si svoje bílé balerýnky,hodila svou tažku s učením přes rameno a utíkala k obchůdku...............P.A.: toto je pvní díl této povídky omlouvám se že je celkem krátký ale nic víc mě do prvního dílu nenapadlo.
ESTÁS LEYENDO
Girs' Wor
De TodoAhoj toto je můj první příběh, doufám že se vám bude líbit. Byla bych ráda kdyby vycházel alespoň třikrát týdně ale opravdu vám to nemohu slíbit. Někdy možná bude vycháze jenom jednou nebo dvakrát ale někdy třeba zase čtyřikrát nebo pětkrát do týdne...