02-09-2015

21 4 0
                                    

"Marit" Ehm ehm Denk "mag ik je pen lenen *GRATIS PENNEN*

Marit

13 jaar oud 3e klas bijna jarig

Dylan

14 jaar oud vriendje van marit 3e klas bet jarig geweest

Marit lachtte. Haar haar golvde en glansde haar lach was mooi. Dus ik lachtte ook
To dat meneer van beek me onderbrook DYLAN stilte....
Marit Is sinds gister mijn vriendin. 01-09-2015
*data in dit verhaal zoals verjaardagen kloppen niet*

Marit p.o.v

Dylan zit naast me en we zitten bij wiskunde het was heel gezellig totdat meneer van beek kwam. Wat Is het probleem met leraren toch? Ik wil gewoon praten. Ik besluit iets te doen wat ik nooit zou durven ik zei "nee" . Dylan keek verrast net als joost (mr. Van beek) "ik heb hoofdpijn van de stof het Is elke les het zelfde leren stilte en leren 50 minuten lang, dylan en ik praatte ja, en nee het ging niet over de stof het ging over hobby's. Dus als we even gepraat hadden gingen we gewoon weer aan het werk. Bij uw mogen we nooit iets Meneer , uw bent voor mij de slechtste leerlaar van de school, ik leer nooit iets bij uw, niks belangrijks" iedereen keek verrast dylan begon "Marit, marit, marit" iedereen klapte "MARIT MARIT MARIT" ik lachtte meneer van berk lachtte en zei "Marit je hebt gelijk jullie mogen praten tot de les voorbij Is , en nee niet alleen over de stof" iedereen zei "Tnx marit" of gaf me een high five. Behalve jorit, jorit was van groep 1 tot eind 2e verliefd op mij. Misschien nu nogsteeds hij zei "en wat nou als een jongen dat zei hè? Moest die dan nablijven?"
Hij begon "discriminatie" iedereen lachtte behalve ik en dylan we keken alleen. Totdat dylan vroeg "zo naar de ap?" Ik zei ja.

Tringgg

Dylan pakte mijn hand we liepen naar de fietsen en fietsten naar de ap.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 30, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

-opgeslagen-Where stories live. Discover now