BOLUM 2

12 2 0
                                    

Insan neyle karsilasacagini bilmeden bir seylere mutlu olur.Halbu ki onu o kadar zorlu gunler bekler ki.Sonunda bekledigim gun gelmisti bugun okullar acıliyor.
Mutluydum.Cunku artik universiteliydim. Bir bakima artik buyumustum.Aileme gore kucuk bir kiz gibi gorunsemde ben artik 18 yasindaydim.
Sabah erken kalktim daha havalar sicak oldugu icin uzerime saks mavisi ispanyol paca pantolon ve beyaz bir buluz giydim.Hafif bir makyajla da kendimi tamamladim.
Kahvalti da herkes bugun icin sohbet ediyordu benden bir kucuk erkek kardesim olanbu sene lise son sinifina gecti.O yuzden ailenin baskisi biraz daha fazla onun uzerindeydi.Bu yuzden bu sene biraz rahattim.Yani zaten normalde de hayatim duruydu hep rutindi ayni seylerdi.Ben boyle daha rahattim.Evet okula geldim yolda dusundugum o kadar sey vardi ki okul nasil aslinda okulu gormustum.Kayit yaptirmaya geldigim gun ama simdi baskaydi cunku bugun yeni insanlarla dolacakti okul.Bazilari iyi bazilari kotu.Bu arada Eda anlastigimiz yerde onu bekliyordum.Bir anda gelen sesle irkildim bu Eda' di.
Evet oda benim gibi mutluydu.Eda yurumeye basladik Eda okulda simdi ne kadar yakisikli erkekler vardir diye soyleniyordu.Bense her zamanki gibi erkekler umrumda degildi.Hicbir zaman bir erkek arkadasim olmamisti.
Bunun sebebi gercek askimi bulduguma inanmamdi.Ben oyle Edayi dinlerken okula gelmistik.Okul tahmin ettigimden de kalabalikti.Bn kapida oyle okulu izlerke. Bir carpmayla yanima baktim cok havali bir kiz konusmaya basladi.
"Okulun bekcisi misin kizim yoldan cekilsene" .
Kiz hakliydi ben tam kapini ortasinda durmustum o yuzden kiza donup ozur diledim.Eda bana sert bakislar atiyordu sonra yanima gelip"kizim mal misin sen kendini ne diye altta birakiyon.Cevap verecegine ozur diliyorsun.Bana bak bir daha boyle durumlarda sen sus ben konusacam tamam mi" .Evet Eda her zaman benden daha gucluydu.Ben her zaman ozur dilerim en ufak biseyde bile ama o her zaman uste cikmaya calisir.Eda azarini dinleyerek kendi sinifimiza ilerledik.Farklu siniflardaydik.Bu yuzden biraz uzulsemde ayni okulda oldugumuz icin seviniyordum.Ben Edasiz hicbirsey o her zaman beni tamalardi. Sinifa girdim en arka sira bostu oraya dogru yuruyup cantami biraktim sinif baya kalabalikti bilirsiniz universitenin siniflarini iste sonra dikkatimi kapidaki kiz cekti.Ayni siniftaydik.Kiz gercekten baya zenginmis sonra bir erkek gelip yanima oturdum.Bende kitap cikarip okumaya basladi.Kitaplar benim en iyi dostumdu her zaman onlarla konusurum temizlerim.Annem sirf kendi kendime konusuyorum diye psikologa goturdu.Ama psikolog biseyim olmadigimi gayet iyi oldugumu soyleyince annem rahatlayip belli bir zaman sonra o da alismisti. Ben kitap okumaya dalmisken kapi sesi geldi genc bir hocaydi okulla birkac seyden bahsetti.Okulun ilk gunlerinden nefret ederdim hep sıkıcı gecerdi.Ders bitti kitabimi masanin uzerinde birakip cantami aldim Eda nin yanina gidecekken yanimdaki cocuk hala oturuyordu"Musade eder misin disari cikacam" Bana ters ters bakip konusmaya basladi"Ya ben kalkmak istemiyorsam" dedi ukala sey ben ona kalkmasini soyledim evet sakin bir kizdim ama oyle seylere gelemezdim bende hemen kaslarimi cattip konustum" Senden izin istemedim sadece kalk dedim" Sesim biraz sert cikmisti ama hakliydim.Ama cocuk tekrar konustu"Bana bagirdigin icin bu teneffus cezalisin" Kaslarim kendiliginden catilip konustm "Sen kimsin ki bana ceza veriyorsun" Evet gercekten o kimdi.Sonra mirildanarak devam etti. Yakinda ogrenirsin dedi bende cikmadim zaten heves birakmadi Edayi sinifima cagirdim gelip karsima oturdu.Eda her zaman ki gibi erkeklerden bahsetti sonra beni sinifa cagirdi ve bana tas gibi bir bende yanimdaki cocuga baktim hala oturuyordu.

Evet bu bolum biraz gec geldi ama goruyorum ki kimse kitapi okumuyor.Belki bunu soylemek icin erken ama hepinize tsk ediyorummmm♥♥♥

AŞK VE HAYATHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin