terrible life

199 28 1
                                    

pohľad h.

Hneď, ako prilepila svoj papier na nástenku vedel som, že je niečo zlé

Videl som jej bezduchý pohľad, trasúce sa prsty. Znova mala tričko s dlhými rukávmi. 

Tak moc som si chcel prečítať, čo je na tom papieri, avšak tentokrát si ešte sadla a objednala si ďalšiu kávu, normálne by miesto opustila.

Postavil som sa, bol som príliš vydesený aby som nič neurobil,presunul som sa bližšie k baru vedľa ktorého bola nástenka. Moje oči ju pozorovali, snažil som sa splynúť čo najviac ako to bolo možné. Táto kaviareň nebývala veľmi preplnená ale dnes bolo v New Yorku akosi viac turistov, čakajúc kým začnú protesty. Takže som vlastne moc nezapadal, väčšina turistov nie sú tak bledí ako ja, ale stále som dúfal, že ma nespozná, nespozná jej divného suseda.

Pozerala sa vonku a tak som si rýchlo prečítal odkaz. Moje oči znova spočinuli na nej, predstavoval som si, aké bude naše prvé stretnutie. Som dosť odvážny aby som sa jej prihovoril?

Začal som kráčať.


pohľad hroznej

Cítila som niečiu prítomnosť.

Cítila som, ako my niekto sleduje.

Nechcela som sa otočiť, chcela som, aby mal odvahu prísť ku mne. Bude znechutený ak ma uvidí zblízka?

Počula som ho zakašľať, ale zatiaľ som ho nechcela vidieť. "môžeš si sadnúť," zašepkala som dosť hlasno na to, aby to počul. Bol nebezpečný? Keď si sadol, pozrela som sa mu na ruky, jeho jemné prsty, strieborný prsteň na jeho ľavej ruke. Pozrela som sa mu na zápästia, na bledej pokožke mal rozosiate čierne tetovania. Jeho čierna bunda, jeho čierne tričko. "si v poriadku?" jeho hlas znel povedome, jeho tetovania tiež. Nemohla som sa mu pozrieť do očí, nechcela som. Chcela som, aby bol záhadou, chcela som, aby bol preč. Predstavovala som si ho s veľkými svetlomodrými očami. Predstavovala som si čierne alebo hnedé vlasy. Predstavovala som si ho s bielymi zubami.

Len sme tam sedeli, on sa pozeral na mňa a ja na jeho zápästia. "chceš, aby som odišiel?"

Prikývla som.


terrible // harry styles ✅Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz