Afara

14 1 0
                                    

Soarele puternic a intrat incet in camera mea,asezandu-se pe fata mea palida.

Incet mi-am deschis ochii ,si m-am indreptat cu pasi marunti catre geam.Afara era atat de frumos ,iar eh trebuia sa stau aici.

"Buna dimineata !Ti-am adus ceva de mancare"

Acea voce groasa ,m-a speriat atat de tare..

"Hi.!"
"Usor,nu te speria,am venit sa iti aduc ceva sa mananci!"
"Arigato!"

Fara sa mai zica ceva sau sa mai stea cu mine,a plecat inchizand usa in urma lui ,dar oare ce dorea de la mine si de ce ma tinea inchisa in aceasta camera?!

Nu stiu nimic despre acest loc.Pentru mine era strain totul.Nu puteam sa ies afara ,sa deschid geamul si nici nu puteam iesi din aceasta camera.

Singura intrebare care ma bantuia era :DE CE?

Nu parea un baiat rau.Mereu era misterios si trist..cazut pe ganduri.Dar oare de ce?

M-am dus incet catre oglinda sa ma aranjez putin.Pielea mea era mai albicioasa de fel.Slabisem ceva.Poate era din cauza faptului ca stateam inchisa?

Am luat prosopul din dulap si am plecat sa ini fac un dusi.Am lasat stropii calzi sa cada peste pielea mea catifelata,peste parul meu albastru si lung si peste cele 4tatuaje .

Dupa 1 ora am iesit si eu din baie.Afara era tot mai cald ,tot mai frumos,dar nu puteam iesi ....

Trecusera sapte ore de la ultima vizita a lui .Oare ce facea?A uitat de mine?

Inca o ora de infern.Usa se deschise dintr-o data ,lasand la vedere chipul de inger al ..misteriosului.

"Hai afara!Te rog soate-ma de aici,m-am saturat."
"Vei iesi doar cu mine ..catevaaa ore "

La auzirea acestei vesti,fata mea a prins culoare.Am luat repede o pereche de pantaloni scurti negri,un maieu scurt alb ,niste tenisi negri ,apoi mi-am prins parul albastru intr-o coada si am iesit din camera.

Am ramas surprinsa cand am iesit ,deoarece acest loc nu era o casa sau o vila era un castel uriasi.

"Hai sa-ti prezint casa mea !"

Nu am mai zis nimic,doar l-am urmat.Am inceput sa vizitez castelul.Erau zeci de usi,o multime de camere superbe,cu cea mai scumpa mobila si cele mai valoroase si frumoase accesorii.Pahare din aur,marmura alba,cristal si tot felul...Oglinzile gigantice faceau castelul si mai mare.Era superb.Erau camere pentru fiecare activitate.Camera de muzica,birouri,sala de intalnire cu prietenii,biblioteca cu zeci de carti,camere cu arme ...un adevarat paradis.

"Iti place?"
"Da este ..atat de frumos (^.^)"

Si el putea sa-mi vada bucuria ,doar privindu-ma in ochi.Un zambet micut a lasat la iveala gropitele lui dragalase .Acest lucru ma linistea.Imi placea sa il vad fericit.

"Hai ,in gradina!"am zis eu entuziasmata.

"Daca acolo doresti sa stai .Hai!"

Am ajuns in gradina.Acolo erau mi de floricele si ciresi infloriti.Era un covor de flori proaspete si parfumate.

M-am asezat la o masa sub ciresul vesel.Aceasta masa era facuta din piatra,cea mai scumpa piatra.

"Arigato!"am zia eu zambind.

"Acum,hai sa iti mai arat un loc.Este locul meu preferat."

M-am ridicat de pe scaun ,apoi am simtit o mana rece si puternica ,care mi-a cuprins mana calda si fragila,tragandu-ma catre ea.

Am preferat sa fie o surpriza,sa nu ii mai pun atatea intrebari.

"Am ajuns!"

Chiar era un loc foarte frumos.De acolo pureai vedea totul.

"A fost o zi grozava si iti multumesc mult ca m-ai scos din acea camera."

"Mi-a facut placere!"

Se lasase seara din pacate asa ca trebuia sa merg in camera mea.

"O sa ma duc in camera mea daca nu te superi"
"Poti veni la mine daca doresti.Te voi astepta cu ceva de mancare...Yuki"

Ramasesem surprinsa auzind aceste vorbe.Eu..in camera lui?Imi stia pana si numele ,iar eu ...abea stiam ceva despre el.

"Mi-ar face placere.Ne vedem la cina!"

M-am apropiat incet spre el si el spre mine .

"Nu o pot face...este devreme plus,nu stiu nimic despre el .Nu stiu nici macar ce este."

Buzele mele moi i-au atins obrazul lui catifelat.Mi-am tras capul incetisor si m-am uitat in ochii lui ametitori.

Obrajii lui pribsesera o culoare rosiatica.A-si putea zice ca mi-a multumit cu cel mai frumos zambet.

"Scuza-ma ,am sa plec!"
"Te voi astepta!"

In drumul meu apre camera tot felul de intrebari ma bantuiau.

"De ce ne-am apropiat?De unde stie cum ma cheama?Oare..o sa ajung sa simt cev pentru el?"

O noua poveste...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum