Gine sıradan bir okul günü. Sıkıcı dersler. Ama mecburen öğretmeni'mizi dinleyeceğim. Çünkü yaz tatilene az kaldı. Eğer karnem iyi olursa annemin yeni aldığı kocaman bir ormanın içindeki büyük dağ evimize gideceğiz. Aynı yerde bikaç tane daha dağ evi var. Eğer derslerim iyi olursa gideceğiz. Sonunda tatil varsa herşeyi yaparım. Annemin sesiyle bi anda irkildim.
"Hayal hadi geç kalacaksın."diye bagırdığında gözlerimi devirdim.
"Geliyorum anne." diye bağırdım.
çantamı aldım ve zor olsada merdivenlerden aşağı indim. Abim ayakkabılarını giyiyordu. Bende hemen babetlerimi giydim. Annem gine her zamanki gibi abime"Kerem oğlum arabayı dikkatli kullan."diye seslendi.Tipik anne modeli. Aslında abim daha 12.sınıf aramızda bir sene fark var. Neden benim ablam yokta manyak bir abim var. Mini etek yok,dar buliz yok,eve geç gelmek yok, sevgili yok.Eee ben neden yaşıyorum. Ama abimin bu yasakları umrumda değil. Ama genede beni koruması hoşuma gidiyor. Aşağı indiğimizde abim arabaya bindi ve hemen ardından bende bindim. Yolculuğumuz kısa ve sessiz sürdü
Arabadan inip okulun bahçesine ilerledim. Bankta oturan biricik arkadaşım aslı nın yanına oturdum. Aslı benim en yakın arkadaşımdır vede çok iyi bir kızdır. Abim de aslı yı tanır. Aslı bizim eve çok sık gelir bu yüzden sürekli abimi görür. Aslı benim odun, dengesiz, kereste ve yakışıklı abime aşıktır. Abim ne kadar odun da olsa esmer, kahverengi gözlü ,çokta olmasada kaslı biridir. Aslı ise kızıl ,mavi gözlü, incecik bir vücuda sahip bir kızdır. Düşüncelere dalınca aslının yanına vardığımı fark etmemiştim.
"Günaydın hayal hanım."
"Günaydın canım arkadaşım."dedim ve sarldım. Ardından abim geldi. Gelmese şaşardım.
"Aah siz kızlar. Görende yıllardır görüşmediniz sanır. Daha dün görüşmedinizmi?"dedi ve gözlerini devirdi.
"Abi sanane bizden git bak senin arkadaşların geliyor. Onlarla uğraş."dedim. Hemen ardından üçüde yanımıza geldi ve hepsi başıyla selam verdi. Biz de aynı şekilde selam verdik. Hepside abim gibi çok yakışıklı. Barış sarışın mavi gözlü, Ege esmer kahverengi gözlü,Aras kızıl yeşil gözlü dür. Benim favorim aras dır. Aman abim'de aras'da duymasın beni öldürürler. Aras bana hep kardeş gözüyle bakıp beni korur. Mesela bundan bir hafta önce bana çıkma teklifi eden bi çocugu dövmüşler. Çocuk korkusundan bana yaklaşamadı. Abim ve aras beni hep korurlar. Digerleride korurlar ama abim ve aras kadar değil. Aslı nın sözüyle düşüncelerimden sıyrıldım.
"Bu akşam parti var. Gelicekmisiniz?"dedi. Hemen söze atıldım.
"Neden olmasın annem'e söyler gelirim."abim ve aras bana hayır dercesine baktı. Ve abim konuşmaya başladı.
"Annem izin versede ben vermem. Orda şimdi a sana sarkarlar falan."dedi. Ona lütfen dercesine baktım.
"Peki ama bir şartla bizde gelicez"mecburen kabul ettim. Sonra derse girdik. Bütün gün uyudum ve zaman çabucak geçmiş. Eve gittik ve parti için elbise baktım.