Sabah abimin beni uyandırmasıyla gözlerimi açtım. "Hayal bugün benim bikaç işim var. Annemde işe gitti haberin olsun."dedi. Bende ona"peki tamam bende aslıyı çağırıp onla otururum."dedim. Kafasıyla onayladı ve gitti. Ardından tam yatacakken telefonumun mesaj sesiyle geri kalktım.
Kimden:Aras Abi
"Bugün musaitsen sahil cafede buluşalım."Neden buluşmak istiyoki.
Kime:Aras Abi
"Neden bi sorun mu var."Kimden:Aras Abi
"Sorma gel işte."
Kime:Aras Abi
"Peki tamam."
Dedikten sonra heme hazırlanmaya başladım. Saçlarımı topladım makyaj yaptım. Ve en güzel elbisemi giydim. Kırmızı mini bir elbiseydi. Siyah babetlerimi giydim ve cafeye gittim. Aras beni beni böyle görünce çok şaşırdı. Aras da çok yakışıklı görünüyordu. Oturdum ve aras hemen konuya girdi.
"Bak biloyorum hayal bu sana saçma gelebilir. Ben en yakın arkadaşım kardesine yani sana aşık oldum."dedikden sonra neye uğradığımı şaşırdım. Hislerimiz karşılıklıydı. Ve azımdan." Hislerin karşılıksız degil."dedimde çok şaşırdı. Elimden tuttu ve el ele sahil de yürüdük. Aklıma gelen soruyu aras a hemen sordum.
"Abim e nasıl söyliycez. Sana çok kızcaktır. Banada kızıcak."
"Şey hayal aslında ben sana açılmadan önce abinle senden hoşlandıgımı söyledim."dediginde çok şaşırdım.