Küçük Bir Gezi (Woodhill)

22 4 0
                                    

 Hafif karanlıktı . Ürkütüyordu insanı . Boş bir yere benziyordu ama yüz binden fazla mahkum vardı burada . Soğuk çehresiyle , arkadaş canlısı bir yer değildi . Daha doğrusu bana öyle gözüküyordu . Hiç bir şeyi andırmayan bir çeşmenin önünde , mola vermeye karar verdim . 

 Aslında buraya bir gezi amaçlı gelmiştik . Profösör Bay Watt tarafından . Onun uzaktan akrabası oluyordum , ve bana burayı gezdirmeyi şeref duymuştu . Pek iyi bir yer olduğu söylenemezdi ama yine de güzel bir yere benziyordu . Duygu dünyam değişiktir , kusura bakmayın . 

-Bir sorun mu var Arden ? Sıkılmışa benziyorsun , George önden gitmeye başladı bile . 

 Güldüm , yere bakıyordum sadece . 

-Hayır efendim , sadece , dinlenmek istiyorum . 

 Bana doğru yaklaştı . Bakışları ciddi gibiydi . 

-Bak , seni burada yalnız bırakacağım ama şundan emin olmak istiyorum . Hiç bir mahkuma yaklaşma ne derlerse desin !.. 

 Bunu söyledikten sonra önüne hızla dönerek uzaklaştı . Tanrım , bir tülü anlayamıyordum bu adamı ! Mahkumlara takmıştı kafayı , hep onlardan bahsedip duruyordu . Bazen gerçekten sinir bozucu olabiliyor . 

 Böyle düşüncelere dalmışken , arkamdan ayak sesleri geliyordu ve yaklaşıyordu da . Bakmıyordum , sadece oturuyordum . Daha çok yaklaştığın da , gözlerimi kapadım . Yanıma geldiğin de , sakince gözümü açtım . 

-Arden ?! Ah tanrım yıllar sonra ! 

 Buda kimdi ve beni nereden biliyordu ? Yüzü tanıdık geliyordu ama çıkartamıyordum . 

-Üzgünüm , tanıyamadım . 

 Gülerek yanıma oturdu , omzuma kafasını koydu . Bu sahiden garipti . 

-Tabi tanıyamazsın zeki ! Ben Amy , küçüklük arkadaşın !  

 Aniden ona doğru kafamı çevirdim . Ne demişti bu , Amy'mi ? Ah hayır , en iyi dostum ! 

-Tanrım ben üzgünüm Amy , sahiden çıkartamadım ! 

 Ona sımsıkı sarıldım , başını göğsüme yasladı . 

-Bura da ne yapıyorsun fıstık ? 

 Gülümsedim , onu görmek bir harikaydı . 

-Bay Watt burayı gezdiriyordu bana . Bende mola verdim , sanırım burada bakıcı olarak çalışacağım . 

 Şaşkınlıkla bana baktı . 

-Gerçekten mi ? Bende bakıcıyım ! Hemde buranın birinci azılı suçlusunun , ama hiçte suçlu tipi göremiyorum ... Peki sen kimin bakıcısı olacaksın ? 

 Adını hatırlayamıyordum . Sadece mahkum sırasını . 

-İkinci mahkum . Buranın ikinci mahkumu . 

 Ağzı açık kalmıştı . 

-Mike mı ? Mike'ın bakıcısı Daniel sanıyordum ... 

 Başımı iki yana salladım . 

-Hayır , değil . O Timmy denen mahkumun bakıcısı olmuş , ben ise Mike'ın . Bir şey yapmazlar değil mi? 

 Kahkaha attı . 

-İsteseler de yapamazlar . Yasak . 

 Gülümsedim . 

-Senin de aynı yerde olacağıma sevindim . 

 Gülümsedi oda , yanağıma bir öpücük kondurdu . 

-Bende öyle ... 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 24, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Crazy Lovely LoveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin