BÜYÜK GÜÇ BÜYÜK SORUMLULUKLAR GETİRİR

66 0 0
                                    

Öğle Yemeği

Gwen:Hey Parker yanıma gelsene.

Peter:Pekala olabilir.

Gwen:Dr.Steve ödevine ne dedi?

Peter:Beğendi. Kapsamlı ama ayrıntısız bir ödev olduğunu ama içeriğinde çok fazla şey geçtiği için ödevi beğendi. Bir dahakine daha fazla araştırmamı istedi.

Gwen:Ah hep böyle derler o yüzden kafana takmamanı tercih ederim.

O sırada...

Harry:Hey Peet naber dostum nasılsın?

Peter:Harry meraba dostum iyiyim sağol. Gel otur. A şey sizi tanıştırıyım dostum bu Gwen sınıftan arkadaşım. Gwen bu da Harry başka sınıfta.

Gwen:(Hafif bir el sallaması) meraba.

Harry:Meraba tanıştığımıza sevindim ama üzgünüm oturamam babam bekliyor gitmem gerek sonra görüşürüz Peet. Gwen,Peet'e iyi bak.

Peter:Hey ben kendi...

Gwen:Sen onu merak etme. Pekala bizde gitsek iyi olucak Peter yoksa birazdan yapılıcak olan geziyi kaçırıcaz.

Peter:Pekala.

...

Harry. Size daha önce bahsetmedim biliyorum. O benim okula geldiğim ilk günden beri tek dostum. Güvenebileceğim ve ona rahatça arkamı dönebileceğim beni arkadan bıçaklamıcak tek kişi. Babası Normon Osborn Oscorp'un kurucusu ve sahibi. Çok zengin ve şanslı bir çocuk. Ama her ne kadar Harry herşeye sahip olsada kimsenin yanında bencil ve parasıyla övünen bir insan değil. Şakacı ve sevimli biri. Benim gibi biriyle arkadaş olmanın ne faydasını gördüğünü hiç anlamadım. Okulda onun gibi birçok kişi varken hemde.

...

New York Bilim ve Teknoloji Fuarı...

Dr.Steve:Tamam çocuklar burası teknoloji ve bilim fuarı. Burada insan ve hayvan DNa ları ve teknoloji hakkında ki herşeyi öğrenicez.

Flash:Hey Peter bak tam senlik dostum.

Marry Jane:Flash hadi ama yapma.

Flash:Sakin ol Sadece eğleniyoruz. Öyle değil mi Parker?

Parker:Evet Flash öyle.

Dr.Steve:Hey siz ikiniz biraz daha konuşursanız kendinizi otobüsün içinde bulucaksınız. Bunu istiyor musunuz?

Peter:Hayır, hayır Dr.Steve.

Dr.Steve:Parker sen en önde benimle gel.

Yarım Saat Sonra...

Dr.Steve:Pekala çocuklar işte buranın en gözde türleri örümcekler. Bu örümcekler sandığınızdan daha güçlü ve daha da gelişmiş türler. Burada 260 çeşit türde örümcek bulunuyor. Bunların arasında ki en güçlü...

Peter:Dr.Steve bir fotoğraf çekebilirmiyim? Gazete için.

Dr.Steve:Tabii Parker. Evet nerde kalmıştık? Ah en güçlü türden bahsetmiştim. Bu gördüğünüz örümcek kırmızı ve mavi renkli buradaki en güçlü ağı atabilen örümcektir.

Harry:Dr.Steve.

Dr.Steve:Söyle Osborn.

Harry:Dediğiniz örümcek yerinde değil.

Dr.Steve:Nasıl? Ah evet muhtemelen deney için almış olmalılar.

(Ara söz)

Örümcek deney için alınmamıştı. Bu örümceğin en güçlü tür olması ona daha yüksek zıplama gibi bir yetenek kazandırmıştı. Örümcek Peter'in tam üstünde duran kolonlardan aşağı Peter'in üstüne iniyordu. Ama Peter bundan habersizdi.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 25, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ÖRÜMCEK ADAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin