Yatağımdan bugün çok erken kalktım. Aslında benim erken kalkmam cidden normal değil. Pekala şimdi nasıl kalktığımı sorgular gibisiniz.
Tabikide diğer yaşıtlarım gibi bugün alarmla erkenden kalkmadım. Annemin ben uyurken tüm vücuduma -bakın altını çiziyorum 'Tüm Vücuduma'- bir kova soğuk dökmesiyle yeni bir güne başladım. Anlayacağınız uyandım.
Yeni uyanmış olmama rağmen midem saatlerce aç kalmış bir edayla guruldayıp bütün evi inletiyordu. Hatta annem benimde bir ses duyup duymadığımı sorguladığında gülmemek için birbirine bastırdığım dudaklarımın arasından benden habersiz küçük çaplı bir kahkaha çıktı.Annem de ne olduğunu anlamamış olacak ki sanki kahkaha atmamışım da ona 'anne ben evi terk ediyorum' demişim gibi şokla karışık gerçekten umutsuz vakasın kızım bakışı yolladı.
Ahh... Saçmalamayın. Tabiki de annemin yolladığı bakışları tutmadım. Yani tam bir saçmalık. Bakışları nasıl tutabiliriz ki? Hadi ama... Camdan atlamanıza gerek yok.
Annemin yanağına kocaman sulu bir öpücük bırakıp koşarak banyoya girdim.
Şimdi siz banyoya hızlıca nasıl girdi derseniz odamda banyo var. Banyo... Odamda... Çok güzel bir duygu. Istediğin zaman gir duşa; kimse görmez. Ya da istersen telefonla gir; kimse bilmez.
Şahsen ben Iphone 6 Plus'ımla giriyorum banyoya. Bakın telefonumla değil, Iphone 6 Plus'ımla. Kapiş?
Yüzümü yıkamış, dişlerimi fırçalamış vaziyette sevgili banyomdan çıktım. Annem odamda değildi. Kahvaltıyı hazırlamak için gitmiştir diye düşünerek kendimi rahatlattım.
Size bir sır vereyim. Ben asla ama asla kıyafet kombini yapamam. Bu yüzden dolabımın karşısında saatler benim için birer dakika misali akar.
Lakin bugün hızlı olmak istediğimden Iphone 6 Plus'ım da internetten indirdiğim çeşit çeşit kombin resimlerini açtım. İçerisinde benim bugünki ruh halimi yansıtan bir kombin bulduğum için şanslı olmalıydım herhalde.
Kıyafetlerimi çok zaman indirdiğim kombin resimlerine göre alırdım. Şuan yaptığım davranış dolayısıyla kendimi tebrik ettim.
Dolabımdan bej rengindeki sade gömleğimi ve siyah yüksek bel kot pantolonumu çıkarıp yatağıma fırlattım. Vazgeçilmezim olan gülen emojili siyah bilekliğimi takı kutumdan çıkartıp makyaj masamın üzerine yavaşça yerleştirdim. Ne?! Cidden bu bilekliğimi çok seviyorum. Bana daima gülümsemem gerektiğini hatırlatıyor, beni güçlü kılıyor.
Gömleğimi pantolonumun içine tıkıştırıp bilekliğimi koluma taktım. Altın kaplamalı kalın eklem yüzüğümü taktım ve hazırım. Ya da değil...
İçimde bir yerlerde hazır olmadığımı söyleyen bir his vardı. Makyaj masamın yanındaki boy aynasından kendime baktığımda hazır görünüyordum. Ama bir dakika... Benim makyajım yok. Ee illaki pınar sucuk... Tamam tamam camdan atlamayın. Biliyorum espri yeteneğim de yok.
İncecik bir likit çektim ve makyajımı tamamladım. Saçlarımı donut topuz yapıp annemlerin yanına kahvaltıya indim.
Ya da kahvaltıya indiğimi sandım diyelim. Gördüğüm manzaranın bir rüya olmasını diledim. Birazdan kalkacağım diye düşündüm; olmadı. Yanlarına koştum. Keskin bir kan kokusu odada hüküm sürüyordu. Böyle olmamalıydı. Biraz önce beni uyandıran annem şimdi burada öylece yatamazdı.
"Hayır" ağzımdan bir fısıltı çıkmıştı ki ben bile duyamamıştım.
"Hayır" bu defa olayın şokunu kaide almayarak olağan gücümle bağırmıştım. Beynim durmuştu; şuurumu kaybedecek gibi olmuştum.
Bu olanlar... Neden? Kim? Ne amaçla? Bizden ne istediler? Bizim gibi mutlu ve huzurlu bir aileden? Neden?
Hıçkırıklarım salonda yankılanırken ne yapacağımı kestiremiyordum. Çünkü ben kahvaltı yapacağımızı sanıyordum. Böyle bir şey olma ihtimali aklımın en ücra köşesinden dahi geçmemişti. Bu benim için beklenmedik olaydı. Hemde bir o kadar da imkansız...
Evet canımdan can okuyucularım. This is my New Story. Ve daha doğrusu ilk Hikayem. Yani beğenirmisiniz bilemiyorum yani bokta çıkabilir :D Neyse olaylar daha bir gelişecek felan. Bu daha ilk bölümü hikayeciğimin. Beğenirseniz votelemeniz önemle rica edilir :) Evet bahsettiğim bileklik biraz da hikayenin başlığından kaynaklı. Yani okuyucularım bulabilirlerse alsınlar. Simgemiz o olur ;) Ya ben çok konuştum bu yüzden multimedyayı da açıklayayım yeni bölümde yine görüşelim ;) Evet multimedyada bahsi geçen bileklik, ve asıl kızımız var. Sonraki bölümde ismini vereceğim. Azıcık heyecan yaşayın bakalım. Bölüm şarkımızdaaa... MULTI de... Lucy Hale- Make You Believe :Dd
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Just Smile
Teen FictionGördüğüm manzaranın bir rüya olmasını diledim. Birazdan kalkacağım diye düşündüm; olmadı. Yanlarına koştum. Keskin bir kan kokusu odada hüküm sürüyordu. Böyle olmamalıydı. Biraz önce beni uyandıran annem şimdi burada öylece yatamazdı. "Hayır" ağzım...