| Welcome To Avengers Facility |

2.5K 127 69
                                    


MULTIMEDIA; AVENGERS FACILITY

BÖLÜM ŞARKISI; Rolling Stones - Paint It Black

BÖLÜM #1

Yoğun gelen ilginizden dolayı çok teşekkür ederim. Sizler harika yoldaşlarsınız...


İnsanlar sürekli olarak gerçek mutluluğun sevdiği insanların mutluluğunu görmek olduğunu söylüyor, bu çok aptalca, kendin baldırlarına kadar çamura batmışken karışındakinin sevinç dolu kahkahaları seni nasıl mutlu edebilir ki?

Ann'ın parmakları Ford Focus'unun siyah, deri kaplama direksiyonunda berrak bir suyun derenin akımına karşı, pürüzsüz bir dokunuşla kayıp gidişi misali dönerken toprak yolda ki son viraj için lastiklerini ani bir refleksle çevirdi. Çelik jantlar çakıl yolun bozukluğu ile kulak yırtan çığlıkla virajı alırken Ann ekşi bir elmayı ısırmış gibi yüzünü buruşturuyordu. O kadar paran var ama bir yol bile yapamıyorsun diye düşündü kendi zihin karmaşası içinde. Genç kız haklıydı, bir buçuk saattir yoldaydı ve zamanın yarısı bu toprak yolun berbat yerlerinde direksiyonu kırarak geçmişti. Bir ara midesini tutamayacak kadar kötü olmuş ve motoru durdurmuştu. Bir saat dedi kendi kendine eğer değmezse orayı kendim havaya uçuracağım. Elleri sıkı sıkı tuttuğu direksiyonu, ayrılan yolun sağında ki toprak patikaya sürerken çakılların oluşturduğu yoldan kurtulduğu için koca bir şükür duası etti. Siyah lastikler son çakıl taşının etkisiyle bir kez daha hopladıktan sonra düz, kızıl toprak örtüsünün üzerine kurulmuş yola girdi.

Toprağın oluşumu nedeniyle tozlaşan kırmızı kil New York'un gündelik yaşamı dışında kalmış, yeni Avengers Üssü'nün üzerinde bulunduğu, Terra Rosa adı verilen toprak çeşidiydi. Ann'a rengi kanı hatırlatan toprağın, kil karışımı toz bulutunu son sürat yararak geçerken penceleri kapatıp tozun içeri girmesini engelledi. En azından düz diye mırıldandı kendi kendine, gözlerini yoldan ayırmadan uzattığı uzun, ince parmaklarıyla radyonun düğmesini bir saniye içerisinde bulup hafifçe bastırdı. Uydu önce yolda ilerleyen siyah arabayı buldu, içinde milyonlarca farklı kanalın bulunduğu yayını veren alıcılar radyonun kara kaplı kasasının içinden süzülüp geçerken küçük cihazı kullanım için aktive etti. Önce bir gıcırtı duydu Ann, kullanılmamaktan tozlanmış mikro-fiberleri, bu ani yayın dalgası karşısında sersemlemiş, ince ses ayarları doğru etkeni ararkan tıpkı çakıllı yolda ilerleyen lastiğin cantlarının çıkardığı sesler gibi cırtlak çığlıklar atmıştı.

Sonunda şarkı ağır notaların eşliğinde başladı. Bas gitarın küçük dokunuşlarıyla start alan şarkı, küçük ama kulağa çok hoş gelen girişinin ardından araya katılan baterinin tok sesiyle alevlenirken kendini sözlerin melodiden kopuk, bağımsızlığına kaptırdı.

Kırmızı bir kapı gördüğüm zaman siyaha boyalı olmasını isterim dedi solist ilk olarak, Ann onaylar gibi başını sallarken ince dudaklarının kenarında oluşmaya başlayan basit tebessümün yanında takibe gelen sözlere eşlikçi olması için peşinden esen kızıl rüzgarı arabanın içine serbest bıraktı. Terra Rosa içeri hücum ederken Ajan V bir kahkaha atmaktan kendini alamadı. Rüzgarın tenini şefkatli bir biçimde okşayışından, kızıllığın yüzüne bıraktığı kendine has imzasından hoşlanmıştı. Bir kez daha kahkaha attı kendi kendine.

Karanlığım gidene kadar başımı döndürmek zorundayım

Daha fazla içinde ki sesi tutamadı Ann, vokaliste eşlik etmek için ses tellerini titreştirdi. Elleri direnksiyonda bu sefer dans eder gibi dönüyor, vücudu olduğu yerde şarkının ritmine ayak uydurmuş, küçük sarsıntılı dansını tutturuyordu. Solisti bekledi sözler için, kendi sesini onun ses tonuna kadar indirirken yüzüne çarpan güneşi kucaklar gibi kollarını açtı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 11, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

"civil war" ; captain america [askıda]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin