~Acest capitol in dedic lui YamSoHappy sper sa iti placa pup:*~
Cand m-am trezit m-am din pat si m-am dus la baie am dat drumu la apa si mam dezbracat .Cand am terminat de facut baie mi-am luat pe mine un prosop si mam spalat de fata si dinti dupa am iesit din baie inca cu prosopu pe mine si mam dus la dulap sa vad cu ce ma imbrac .mi-am luat pana la urma lenjeria intima neagra o pereche de pantaloni scurti negri si un tricou larg alb cu niste chesti pe el dupa am coborat jos.Cand am ajuns jos mam dus in bucatarie si mi-am pus niste ceriale cu lapte .In timp ce mancam Mike intra in bucatarie .Mike:Neata!!
Eu:Neata,ce faci ?
Mike:Bine,cum ai dormit?
Eu:Bine tu?
Mike:foarte bine.Azi o sa trebuiasca sa merg la magazin sa cumpar ceva de mancat .spune el si io dau afirmativ din cap
Eu:auzi vezi ca azi ies si io afara .spun si el da doar din cap afirmativ.
Mike:Bine dar sa ai grija daca e ceva ma suni bine?
Eu:Da mami.spun eu si el isi da ochi peste cap .
**********
Mike a plecat acum 10 min din casa la magazin si eu am ramas acasa.mi-am luat telefonu ,portofelul si am coborat jos mam incaltat cu bascheti mei negri si am iesit afara am inchis usa si am plecat .
In timp ce ma plimbam un grup de baietii si doua fete trec pe langa mine unu din ei sa oprit si sa uitat la mine .
El:uuu...ce faci pisi ?oh te rog daca mai spune asta o data nu stiu cei fac.nu vorbesti cu mine pisi ?agh deja nul mai suport bine las ca vezi tu .
Eu:ce vrei? .cand ma auzit ce iam spus a ramas uimit.
El:pisi e rea.spune el zambind pervers.
Eu:Du-te dracu .
El:daca mai spui o data asa....nu mai las sa continue ca il intrerup .
Eu:ca ce?spun eu nervoasa .esti doar un copil de bani gata si crezi ca le ai pe toate la picioare.spun eu furioasa
El:Retrageti cuvintele.spune el deja nervos .
Eu:nu vreau .Ce o sa te duci la mami sa ma spui ?.spun eu in badjocura.
El:iti mai spun o data retrageti cuvintele.
Eu:Nu .spun eu hotarata.
Sa apropriat de mine ma prins de incheietura maine m-am enervat si iam dat un genunchi unde nu rasare soarele .dupa ce mia eliberat mana si sa lasat jos de la durere am plecat si pot sa jur ca ma injura nu lam bagat in seama si am plecat nu inainte de ai arata degetul din mijloc .
Cand am ajuns acasa frate'miu era pe canapea se uita la tv .M--am descalta si m-am dus langa el .
Mike:heii ce faci ?cum a fost afara?
Eu:bine pot spune.
Mike:sa intamplat ceva.intreaba el ingrijorat .
Am inceput sa ai spun lui mike ce sa intamplat si a inceput sa rada.
Mike:Cred ca la durut tare.spune el razand
Eu:heii nui vina mea ca el e prost
Mike:o sal doara cateva zile la cat stiu eu cat de bine dai .Eu:asa ai trebuie .
dupa ce am mai vorbit cu mike ne-am dus la masa sa mancam .dupa ce am terminat de mancat am pus vasele in ghiuveta si leam spalat in timp mike strangea masa.
Mike :Noapte buna.imi spune mike si ma pupa parinteste pe frunte.
Eu:Noapte buna
Cand am ajuns la mine in camera mam schimbat de haine si mi-am luat pe mine o pereche de pantaloni scuti albi si un maieu negru .Cand mam pus in pat capu meu a fost invandat cu baiatu de azi .cata aroganta pe baiatul ala dar totusi daca stau sa ma gandesc chiar arata bine pare genul ala de bad-boy dupa care toate fetele sunt in limba dupa el .am in cetat sa ma mai gandesc asa ca mam pus pe o parte a patului si am adormit.