Capitolul 3

775 44 3
                                    

~Acest capitol il dedic lui malinazz sper sa iti placa pup:*:*:*~

Cand m-am trezit m-am ridicat din pat si se pare ca ceasu era 10:30 .M-am dus la baie sa ma spal pe dinti si fata dupa ce mi-am terminat rutina de dimineata am coborat jos si m-am dus in bucatarie .Mike nu era ,posibil doarme mdaa.Aveam sa fac niste clatite ,dupa ce am pregatit tot de ce era necesar pentru clatite.In timp ce faceam clatite scumpu meu frate a aparut in bucatarie doar cu o pereche de pantaloni de trening negri si la bustu gol.

Mike:Neata.uuu... Ce miroase asa bine

Eu:Neata.mdaa mam gandit sa fac niste clatite.spun eu si pe fata lui apare un zambet .dupa ce ma pupat parinteste pe frunte sa pus pe scaunu de la masa si a asteptat ca un copil mic si nerabdator la masa.

Dupa ce am terminat de facut clatite am asezat farfuria cu clatite pe masa si bine inteles am pus nutella am inceput sa mancam amandoi .un chicot m-ia iesit pe gura atunci cand mike a gustat clatitele facute de mine.

Mike:Miaaamii .

Eu:sunt bune?

Mike:tu glumesti .sunt geniale

Eu:Mersii.spun eu zambind

Dupa ce am terminat de mancat clatite am pus farfuria in ghiuveta si am spalato dupa ce am puso la loc mam dus spre mike care statea relaxat pe scaunu de la bucatarie .

Eu:heii...ce facem azi ?

Mike:nu stiu .tocmai ce am vorbit cu un prieten si a zis ca vine pe la noi azi .spune si eu dau afirmativ din cap .

In timp ce stateam de vorba cu mike am auzit soneria ,m-am dus eu sa deschis usa si am ramas uimita de faptu cine statea in fata mea era....

~Heii...buna sper sa va placa si acest capitol .ok vrea cineva dedicati ? Pup :*:*:*:*

Bad girlsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum