Kisa bir özet geçelim :
Bütün rollerde bahs edilen insanlar aslında azeridir hiç biri Türk deyillerdir, bu hayat hikayesi olduğu gibi yazılacaktır ortalarında geleceye ait olan planlar araya girecektir tek deyisim insanların isimleri olacaktırYıllar önce tam 5 yaşındayken anne ve babası ayrılmışlardı Seranın.Hâlâ dün gibi aklindaydi ama .Söylentilere göre babası onu cok severmiş.Amma ayrıldıktan sonra hiç arayıp sormamış.Annesiyle dayisinin evine yerlesmisler ama bir süre sonra dayisinin karısı sorun çıkarmaya başlamış .Bir kaç yıl sonra evden ayrılmışlardı.Sera hep kavgaların içinde büyüyen bir kızdı .Kavga zamanı hep dışarıya çıkar duymamak için şarkı söylerdi yüksek sesle.Ama kavgaların ardı hiç kesilmezdi.Zaten küçükken de babası hep kavga edermiş annesiyle hatta bazen anaanneside dövermis onu .O zamanlar daha üç dört yaşlarında falandi.Bu yüzden artık fobi oluşmuş Serada .Küçükken her kesden korkar hale gelmişti.Niye sevilmediyini sorardi hep kendine, küçük bir kız çocuğu olmasına rağmen hiss ede biliyordu .Babası ona bazen iyi davranırdı bazen çok iyi bazende çok sert. Dengesiz büyümüştü Sera.
Dayisinin evinden ayrıldıktan sonra kiraye bir ev tutup orda yaşamaya başlamışlardı .Bir kaç ay sonra annesi başka bir adamla evlenmek kararına geldi ve tabiki Serada kabul etti.Hatta hiç sasirmadi . Mutlumuydu peki? İşte bunu o bile bilmiyordu. Çocukluğu elinden alınmış küçük bir kız ne kadar mutlu ola bilirse o kadar mutluydu işte .Belkide deyildi öyle saniyordu. Sanıyorlardi...Hayat bir anda deyismisdi onun için.Her küçük kız çocuğu gibi geceleri rahat uyumazdi mesela.Sabaha annesinin seslenmesiyle uyanmazdi .Kahvaltı etmezdi hiç bir zaman ailevi.Bir ailesi bile yoktu ki ..İşte böyle devam ediyordu hayatına.