Kjære dagbok!
Mamma kjøpte nettopp denne dagboken til meg og den var veeldig dyr så eg tror nok at eg burde bruke den. Men no kan eg ikkje skrive meir fordi at eg må gjøre ferdig leksene mine.
Maria sin synsvinkel:
MAMMA!!!! EG TRENGER HJELP! Moren kommer opp. Ka trenger du hjelp til? Eg trenger hjelp til matten, Halo det er sykt masse! Spør nissien istedet (nissien er faren bare at vi kaller han nissien). PAPPA!!!! EG TRENG HJELP! "Han kommer opp" ka skal du ha hjelp til liksom liksom(noen ganger tror han at han er yngre enn det han er). Pappa! Viss du ikkje slutter med å tro at du er ein fjortis eller no så blir du ett mobbeoffer akkurat som Francisca!(Francisca er bestevennen min vi seier sånne ting til kvarandre heile tida, er ikkje det normalt?..) "jom kommer inn" hva skjera bagera? Seie han også begynner han å synge på sangen skjera bagera som blei med i mgpjr. Jom pell deg ut av rommet mitt!! Også går han ut mens han late griner. Okeey..tilbake til matten! Du veit denne oppgaven sant ? Eg trenger hjelp til den! Men eg veit ikkje ka eg skal sei liksom" seier nissien" finn det ut sjølv.. "Han løper vekk" PAPPA!!! (Kremp,kremp) Pappa?(På ein smiskete måte)Eg må spør deg om noke ant. Du veit det e theater øving imåro sant? Ja og eg e blakk sant.. Og eg trenger penger til å gå på butikken for å kjøpe snacks. " Maria blinker med øynene med ett glis" . Greit då. " nissien gir ho ein 200 lapp også går han"
Dagbok:
Kjære dagbok.
No skal eg legge meg siden klokken er sånn 2 på natta og eg må stå opp halv seks... Det har ikkje skjedd noe spesielt i dag så da er det vel ingenting å skrive om. HADE!
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::vell dette er første del av historien! Dette handler da om den jenta som skrive guttens dagbok hun heter Maria. Og eg er Francisca og guttens dagbok handler om Henrik bestevennen våres. Håper du likte den:))
YOU ARE READING
Jentas dagbok
RandomDette handler om jenta Maria som ein dag bestemte seg å skrive ein dagbok. Ho har ikkje så mange interesser men lærer mykje av gutte bestevennen hennes Henrik som også skriver ein dagbok: guttens dagbok. Hun trivest veldig men så har hun jo den rare...