Kapittel 2

7 0 0
                                    

Kjære dagbok.
Sorry for å ikkje skrivet idet siste men dette er veldig viktigt! Igår på bussen så snakka eg og Francisca ilag. Deg var om den nye jenten isabell som vi kjente fra før av (vi gjekk på kunst med hun..). Og det var jo veldig gøyt den første uken med hun men så den andre uken så ble vi litt lei.. Ho er veldig klengete og så når ho snakker så skriker hun sånn at heile skole plassen hører hun og vi(eg og Francisca) er jo selfølgelig de tufsene som alle glor på fordi vi e med ho! Ja og det vi snakka om på bussen var at vi skulle ditche ho men vi måtte finne riktig tidspunkt. Hun klikket heilt i dag siden behå stråppene hennes viste og da måtte eg og Francisca gå og spør nesten alle guttene i klassen om de brydde seg om det. Og da blei ho sur ! Watdafug liksom! Også sa ho at ho hata oss og da sa vi at vi ditcha ho og da så ho så fint da for eg ditcher dere!Men etter på så kom ho og så sånn på ein sykt bitchy måto -for det første så ditcher eg dåke ikkje lenger og for det andre (...iforgot..hehe) også sa vi bare sånn you can dream bitch! Også stakk vi. Vi fikk nesten alle mot ho! Ho sa at ho bytta skole fordi at ho blei mobba også snakka vi med noen som gikk i klassen hennes om det var sant og da så de bare at det var ho som mobba og at ho aldri hadde blitt mobba!!
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::så dette var den delen. Og ja dette er ein sann historie som faktisk skjedde idag(haha) men det var egentlig mykje meir som skjedde men bestemte meg for at eg ikkje skulle ta meir i dette kapittelet! Seeya!:))

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 27, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Jentas dagbokWhere stories live. Discover now