KOT (JEAN) GÖMLEK NASIL KOMBİNLENİR?
Dolabınızda mutlaka olması gereken parçalardan ve modası geçmeyecek parçalardan biri.. Dört mevsimde giyileceği gibi çok çeşitli kombinlerde yapılabilir. Kot gömleğiniz ister koyu ister açık olsun ama mutlaka olsun.
1- Kot gömleğinizi deri pantolon ile kombinleyin. Birbirine çok yakışan iki parçadır, deri etek ilede denenebilir. Spor-şık görünüm yakalarsınız.
2- Kot gömleğinizi ceket gibi kullanın. Gömleğinizin düğmelerini açık bırakarak içine tişört (beyaz renkten) giyebilirsiniz.
3- Kot gömleğinizi yine jean pantolonla giyin. Denim on Denim trendinin hız kesmediği günümüzde Jean parçaları çekinmeden birlikte kullanabilirsiniz. Aynı ya da farklı tonlarda jean pantolonları kot gömleğinizle giyebilirsiniz.
4- Kot gömleğinizi şal ve atkılarla tamamlayabilirsiniz.
5- Kot gömleğinizi büyük kolyelerle kullanın. Büyük kolyeleri gömleğinizin yakasını açarak kullanabileceğiniz gibi, bütün düğmelerinizi ilikleyerek de kullanabilirsiniz.
6- Kot gömleğinizi renkli pantolonlar ilede giyebilirsiniz. Örneğin; açık kot gömlek için toz pembe, su mavisi pantolon giyilebileceği gibi koyu kot gömlek için bordo, kırmızı, siyah renklerde pantolonda giyilebilir.
Ben bugün 3. Maddeyi uygulayıp kot gömleğimi jean pantolonum ile kombinledim. Spor-şık bir görünüme kavuştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üniversite Tavsiyeleri
ChickLitÜniversitede neler olduğunu merak ediyorsan okumalısın.