Kap 4. Politiet

125 4 1
                                    

Politiet bankede på døren "du har haft 23 luder med hjemme" sagde politi manden "det må man sku da godt din lorte spand" svarede Buller. "I Danmark må man godt, men ikke i U.S.A" sagde politi manden. Buller kom i fængsel i en måned, og blev indregistreret som en forbryder. Buller sad i en lille celle sammen med en gammel pædofil."hvad fuck stiger du på din retarderede isterning" sagde Buller "hold kæft ellers VOLDTAGER JEG DIG!" Sagde pædofilien. Da Buller kom ud gik han over til "Hey Min Bamse Er levne" og de startede showet. "Alle i retarderede lorte, der ser med i er så smælde fede at ikke engang Bill Gates har råd til en fedtudsugening" sagde Buller i showet, og det fortsatte hele dagen. Buller rejste til Paris, så han kunne få en kæreste. Han så en lækker dame og gik over til hende "jeg har mistet min bamse vil du sove med mig?" Sagde Buller "du er jo en bamse" svarede damen "ja eller nej?" Sagde Buller. Hun svarede ja, og de gik hjem til hende. Hun var kæmpe fan af Ibrahimovic, der var plakater over det hele af ham. De hoppede i seng sammen og begyndte. Så kom Ibrahimovic ind af døren det gik op for Buller at han var i seng med Ibrahimovic kæreste. "Du må gerne voldtage hende for en million sagde Ibrahimovic stille, og Buller gjorde det hårdere.

BamsenWhere stories live. Discover now