Kap 6. Magten

82 5 1
                                    

Buller var blevet en Libyer og blev valgt som diktator. Han var sød mod alle han gav folk mad og penge. Alle libyer elskede ham han var den bedste diktator, men terroristerne kunne ikke lide ham de kastede svine kød efter ham og Buller var jo blevet muslim. "Eow skal jeg flække jer terrorister i kan få jeres money hvis i lader mig være" sagde Buller i tv. Terrorister ladt ham være resten ad hans liv, men der kom krig Rusland og Nordkorea hjalp hindanden. "Tredjeverdenskrig er begyndt" skreg Buller de Nordkoreanske og Russiske soldater angreb Buller's land.  "Eow hjælp mig i lorte muslimer" råbte Buller fortvivlet. Buller tog til Kenya og levede ude på en mark "er vi i zoologisk, for der er virkelig mange aber her" sagde Buller til manden der arbejdede der "der er så mennesker dit RACISTISKE DYR!" sagde manden vredt. Buller fandt senere ud at det var Obama han havde kaldt en abe han levede i en leopard's mave han havde skært leoparden op. Der kom fluer ind i leoparden's mave, og der stank af helvede til. Buller fandt et træ og lage sig under det, da han våndede prøvede en bjørn at voldtage ham. "Hjælp for helvede,der er en bjørn der knalder mig" råbte Buller højt, men han var jo også en bamse.

BamsenDonde viven las historias. Descúbrelo ahora