suho

573 2 0
                                    

"Haih...hari ni nak masak apa eh??"y/n duduk di dapur."oppa dah balik"lata suho."omo!ottokhe??aku dah la tak masak lagi"kata y/n."y/n masak apa malam ni"kata suho."err..."y/n tak tau nak jawab apa."y/n??y/n??"panggil suho."ne oppa??"soal y/n."oppa tanya masak apa??"soal suho."sebenarnya oppa...y/n tak masak lagi"kata y/n."it's okay.oppa nak makan makanan special malam ni"kata suho."example??"soal y/n."oppa nak..."suho tiba tiba ke arah y/n dan kiss y/n.tapi y/n tak balas.suho berhenti."waeyo??"soal suho."oppa nak makan apa??"soal y/n selamba."haih..."suho mengeluh.dia naik keatas.y/n dah tergelak kecil kat bawah.tak lama tu y/n naik atas."oppa..."panggil y/n manja."bwo??"soal suho sikit kerasm"oppa marah ka??"soal y/n."ani...oppa seronok sangat sampai nak nangis"kata suho."arasseo.oppa nak apa??cakap ja.y/n buat wish oppa makbul"tawar y/n."cheongmal??"soal suho.y/n mengangguk."arasseo...oppa nak...."suho kearah y/n."oppa nak y/n"bisik suho.suho terus kiss y/n.y/n balas ciuman suho tu.tak lama tu lidah mereka bergabung.mereka berhenti sekejap."saranghae y/n"kata suho."nado"balas y/n.suho buka segala yang tersarung pada badan y/n.sama juga dengan y/n.suho memicit micit boobs y/s.walaupon sakit y/n tahan ja.suho jilat y/n punya womanhood."oppa...y/n rasa y/n nak cum dah"kata y/n."kalau gitu oppa nak.rasa air y/n tu"suho buka mulut.tak lama tu.air keluar.suho mencurahkan pada badan y/n.dia jilat kembali."oppa..my turn"kata y/n.y/n diatas badan suho sekarang.dia bermain dengan batang suho."look delicious"kata y/n."try taste"kata suho.y/n jilat suho punya batang.dia meletakkan batang suho antara boobs dia tu."mmm...woaah..."jata suho.suho kemudiannya bangun dan kiss y/n.y/n pon membalas.sambil y/n kiss suho.dia bermain dengan suho punya batang.suho pon sama."saranghae y/n"kata suho."nado"balas y/n.

End...

exo dirty ffTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang