"Woi!cepatla..asal lambat sangat kau ni?"marah kai."mianhe."balas kau."maid jenis apa ni??"perli kai."jeongmal choseohamnida.tuan nak apa??just tell me.sowoneul malhaebwa"kata kau.kai memandang kau atas bawah."aku nak...kau"kata kai.kau terkejut."tu..tu..tak boleh"kata kau."kenapa tak boleh??kau maid aku"kata kai."just a maid"balas kau."kisah pulak aku"kai terus koyak baju kau."aahh!!"kau terkejut.kau tutup bahagian terdedah."tak payah nak tutup.aku akan tengok jugak"kata kai."shireo.saya nak keluar"kata kau cuba untuk keluar.tapi sempat ditahan."kau nak kemana hah??"kai sangat agresif.dia malah meninggalkan bekas dileher kau.kau menangis ketakutan."nampaknya aku dah curi dara kau"kata kai."tapi aku tetap takkan bertanggungjawab"kata kai kejam.kau tampar dia.kai terkesima."kau nak main kasar kan??buka mulut kau!"suruh kai.kau geleng."bukak"sambil tu kai buka boxernya.nampak la dick dia yang cantik,anggun dan sexy tu."bukak"kau bukak juga akhirnya."hisap ni"suruh kai.kau geleng kau tutup kembali mulut kau."kau ni!"kai buka mulut kau dan letak dick dalam mulut kau.kau hampir tercekik.akhirnya kau hisap juga batang kai.kai tersenyum."bagus"kai tarik balik dicknya.kau mengeluh.kai menghisap putin kau.batangnya diletakkan dicelah pepek kau."sedap betul kau ni"kata kai.
Tamat....