"Sehun kau nak gi mana malam ni??"soal suho."saya nak gi satu tempat jap hyung.please.. ."kata sehun."arasseo.jangan balik lambat sangat tau"kata suho."ne"balas sehun berlalu pergi.
Sehun membawa dirinya kekelab malam.disana dia tengok ramai orang menari disanan sini.berciuman.dia pergi ketempat minum air."one bottle wine"kata sehun.pelayan mengangguk."wae?!wae?!aku tak buat salah pon!!asal aku yang kena lalui semua ni??shit u ..."kata seseorang.sehun memandang yeoja itu.sehun memandang dari atas kebawah.'yeoja ni boleh tahan seksi.dengan baju ketat boleh nampak bra dia.'bisik hati sehun."one more wine"kata yeoja tu."tapi cik dah minum banyak sangat ni"kata pelayan tu."biar kat aku la!!kau sibuk asal??"kata yeoja tu."lagi satu jangan nak formal sangat panggil ja alu yeonni"kata yeoja tu."cik yeonni..cik dah minum banyal sangat"kata pelayan tu lagi."eeii..kau ni!"marah yeonni."takpe..biar saye je bawak dia ni balik rumah."kata sehun.pelayan tu mengangguk."jom balik"ajak sehun.yeonni menggeleng."jom!!"sehun mengangkat yeonni.
Dalam kereta.
"Rumah awak kat mane??"soal sehun."molla"jawab yeonni."aisshh..yeoja ni susahkan je la"dah 30 minit sehun tanya jawapan tetap sama.dia mengambil keputusan bawa ke apartmen dia.siapa pon tak tau pasal apartmen dia tu.Apartmen.
"Awak ni...hensem juga"kata yeonni mabuk."shut up"balas sehun."sampai pon"kata sehunmsehun pon memapah yeonnie masuk ke dalam apartmen dia."tu bilik.pigi tido"arah sehunm"saye tak nak tido sorang"jawab yeonni."habis??"soal sehun."saye nak awak"bisik yeonni menggoda.macam tu pon dah cukup goda bagi sehun.yeonni membuka bajunya.hanya nampak bra dan seluar dalamnya saja.sehun terpaku.ini kali pertama bagi dia.yeonni pergi dekat pada sehun.dia membuka baju sehun.nampak abs sehun.yeonni jilat abs sehun.sehun tidak dapat tahan lagi.sehun menolak yeonni ke sofa.yeonni tersenyum.sehun kiss yeonni sangat deep.sehun buka bra yeonni.sehun jilat boobs yeonni."mmmm...uuuuhh""saye nak dengar lagi kuat"kata sehun."aw..awak"kata yeonni."my name is sehun"sehun buka seluar dalam yeonni pula.sehun bermain jari dengan womanhood yeonni."u so wet baby"kata sehun.sehun buka boxernya.kira kira 6 inci pamjang batang sehun.sehun letak batangnya didalam womanhood yeonni."uuuhhh...mmmm...fuck me sehun"kata yeonni."everything for u"kata sehun.mereka bertular position.yeonni menghisap batang sehun."yeonni...saye rase saye nak..aah!!"yeonni menelan air sehun."yummy"kata yeonni."then..saye akan buat macam mana awak buat dekat saya."kata sehun.