11

438 52 4
                                    

~5 μήνες μετά~
Michael's POV
-Λοιπόν παιδιά που λέτε να βγάλω την Amber για την επέτειο μας; Μας ρώτησε ο Ashton.
-Γιατί δεν ρωτάς την Rose; Σαν κορίτσι θα σου πει πιο ρομαντικά πράγματα απο μας! Του είπε ο Luke.
-Η Rose δεν μου μιλάει για κάποιον λόγο! Μήπως ξέρετε κάτι για αυτο;
Κουνήσαμε τα κεφαλιά μας.
-Καλά! Τι λέγαμε; Α,ναι! Που να την Amber;
-Πήγαινε την στην παραλία, όταν έχει ηλιοβασίλεμα, μετά πήγαινε την σε ένα ωραίο εστιατόριο δίπλα στην θάλασσα και ΜΠΟΥΜ τέλειο ραντεβού. Του πρότεινα.
Και οι τρεις είχαν μείνει με ανοιχτό το στόμα.
-Κλείστε τα στόματα σας! Θα μπει καμία μύγα!
-Συγγνώμη, απλώς ποτε δεν περίμενα να ακούσω τόσο ρομαντικό πράγμα απο σένα, Michael! Είπε ο Luke.
-Και είναι η τελευταία φορά!
Γέλασαν.
-Λοιπόν εγω να πηγαίνω! Έχω ένα ραντεβού να οργανώσω! Είπε ο Ashton και έφυγε.
-Πως είναι η Rose; Ρώτησα τον Calum.
-Όχι και τόσο καλά! Τώρα που όλοι βλέπουμε ότι αυτή η σχέση πάει καλά, απλώς δεν αντέχει! Είναι δύσκολο να βλέπεις τον άνθρωπο που αγαπάς, να βγαίνει κάποιον άλλον, που είναι και βλάκας! Απάντησε.
-Δεν καταλαβαίνω κάτι! Είπε ο Luke.
-Πολλά δεν καταλαβαίνεις! Του είπα.
-Χα χα χα, γελάσαμε! Είπε ειρωνικά.
-Πες τι ήθελες να μας πεις να τελειώνουμε! Του είπε ο Calum.
-Ναι, σωστά! Πως γίνεται να μην βλέπει ο Ash, οτι το κορίτσι του προσπαθεί να ξεφορτωθεί την Rose; Ρώτησε ο Luke.
-Αυτό, Luke, είναι μια ερώτηση που δεν έχει απάντηση!

Σε αγαπώ, γαμώτοWhere stories live. Discover now