Bölüm-3

13 0 0
                                    

Akşam eve geldim yorgundum yastığa başımı koyduğum gibi uyudum saat 21:08de uyandım akşam yemeğimi yedim elif aradı yarın ne haylazlık yapçamı sordu anlatım telefonu kapattım flim izlemeyebaşladım oturduğumyerde uyuya kaldım sabah o pis alarmın sesisle uyandım kahvaltımı yaptım pilanımı anlatiim bunun için bana lazım olanlar : 7pilastik yılan ,3 pilastık örümcek ,bikaçtane pilastik böcük ve örümcek ağları otobüs geldi otobüse bindim ve saadetin yanına oturdum ve pilanımı anlattım bana pis pis gülümsedi elifin yanına geçtim pilanı onada anlattım oda pis pis gülümsedi anlaştılarmıne okula geldik herkezden önce sınıfa girdim öğretmenin masasına pilastik yılanları sıkıştırdım böcükleri yılanların arasına sıkıştırdım ağlarını kitabın arasına koydum örümdekleride kitabı zor zahmet kapattım ve yerime oturdum zil çaldı öğretmen geldi selamlaştık dersi sordu matematikti kitabınıalmak için çekmeceyi açtı ve tısssssss!!! Bianda hocanın tiz çığlığı duyuldu aaaaaaa!!! Bütün okul inledi tabi bizim sınıf gülmekten koptu o ayrı neyse sakinleştik hoca kitabı açtı ve pat aynı olay hoca çırarak kaçtı 1. Ders olduğu için kaçamadık ama yinede ders boş geçti okulun son günü yarın cumartesi son dersti girmeden eve geldim odama geçip yatağımda biraz uzandım akşam oldu yemeğimi yedim ve yattım yorgundum yattım uyudum.

ARIZAYIM OĞLUM BENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin