Hoca tenefüste bizi müdüre şikayet etmiş pissss hoca! Müdür de 3ümüzü yanına çağırdı sınıftan çıkarken de pis pis güldü mal hoca bi b*k bildiği yok hava atıyo bize kaşar neyse müdür hepimizi sorguya aldı bizimkiler tabi suçu üstlerine aldılar müdür inanmadı neyse ben söyledim yaptığımı hiç şaşırmadım deyip bida olmasın dedi sınıfa yolladı bizde sevindik okul çıkışında yanına çağırdı dedi siz üçünüz okullun çöpleri toplıcaksınız dedi eyevallah topladık anamız ağladı o başka servisi kaçırdık eve yürüyerek gittik elif le saadetde izin aldı bizde kalmak için geldik tabi öğrenci evi fırlattık çantaları geçtik mutfa ömer, levent ,malik geldi abur cuburlarla onlarda kaldı bilgisayar oynadık odaya çıktık yatılının olmazsa olmazı yastık savaşı yaptık .
Erkeklerde:ömer
Kızlarda:saadet
Kazandı masa oyunları oynadık monopoli,kızma birader,okey saat:03:39 herkez yorgun yarın tatil kızlara kendi kıyafetlerimi verdim erkekler kendileri getirdi kızlarla benim odamda yattık erkekler salonda yatıtılar sabah oldu herkezin telefonu aynı anda zırrrrrrr kalktık giyindik biz yarım saat sonra indik aşşa bibaktık erkekler etrafı toplamış bulaşıkları yıkamış kahvaltıyı hazırlamışlar benim 2 günde yaptığım işi yarım saatte yapmışlar afferin onlara yedik sonra luna parka gittik sinema yemekderken akşam oldu herkez evine dağıldı saat 10:30 da eve geldim televizyon izledim karşı komşu ayşe teyze kapıyı çaldı kimooo benim evladım açtım elinde bi tabak sarma yanında dolma off harikasın ayşe teyze afiyet olsun evladım yedim üstümde biyorgunluk pazar günü neyapçağımı düşünemeden uyuya kaldım bi günde yatağımda uyuya kalsam nolur belim başım ağrıyo hep neyse uyudum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARIZAYIM OĞLUM BEN
HumorArkadaşlar bu yeni kitabım umarım beyenirsiniz oy larınızı bekliyorum ❤