Babacığın Doğum Günü

109 10 7
                                    

-Kızım bugün ne yapacaz ya biz?

-Ne bileyim Binnur

-Niye unutuyon sen sanki!

-Yaaa! Öyle bakma ama özür dilerim

-İnşallah hediyeyi almışşındır

-Tabikisi

-Ne aldın?

-Niye söyleyeyim?

-Söyleee!

-Tamam tamam bağırma ya. Trabzonspor  forması

-Ama zaten bir sürü var

-Biliyorum akıllım.İmzalı Göksu Alhas defans imzaladı.

-Sen.....Nasıl?

-Ben değil Onur almıştı.

-Defansta olduğunu nereden biliyosun?

-Onuuuuurrrr dediiiiim yaa!

-Tamam be ne bağırıyon?

-Anladın da anlamamazlıktan geldiğinden dolayı bağırıyom

-Tamam defans oyuncusu ne yapar?

-Hemen anlatayımkarşı takımın gol atmasını engellemek amacıyla topu savurur. Karşı takımın gol atmasını engeller.

-Demek ki kaleciden sonra defansıda öğrendin ha!

-Çok biliyon sen ya!

 Gözlerini devirip gider. Ben Ennur, 16 yaşında, lise 2 ye gidiyorum. Daha demin kavga ettiğim kişi kardeşim pardon ikizim olan Binnur. Aynı yaş, aynı okul, aynı sınıf...Hiç çekilmez.Ama ben onu seviyorum.Karakter özelliklerimize gelirsek zıpzıtız.Ben oysal,sakin,eğlence düşkünü bir yapıya sahipken o çabuk sinirlenen,eğlenceli olsa da uslu olan birisi ama ben sinirlenirsen çok kötü şeyler olur. Ama çok az sinirlenirim.No problem. Şimdi neden kavda ediyoruz?Babamın doğum günü var ve ben pastayı almayı unuttum.Binnur evden çıktı ve pastayı almaya gitti.İnanamıyorum Onurdan bu formayı alırken o bile beni uyardı ben hala unutuyom arkadaş. Neyse bende evi süsleyip masayı kurdum. İnşallah yaptırdığımız pastayı alır. Pastacı Sami Ustayı tanıyoruz ama saat 2 de alınması gereken bir pasta 5 de alınmaya gidilirse kesin satılmıştır.Ben önceden yaptığımız ve babamdan zar zor sakladığımız sarma,börek,poğaça,kek ve kurabiyeleri masanın üstüne bıraktım. Ortayı pasta için açtım ve beklemeye başladım.Şimdi siz 'anneniz yok mu neden yiyecekleri siz yapıyorsunuz?' diye soracaksınız.Annemiz biz 2 yaşındayken vefat etti.Arabada gidiyormuşuz. Annem kapıyı kapatmayı unutmuş.Yolda giderken kapı açılmış.Annem kapatayım derken düşmüş ve ölmüş.Şu an ağlıyom.Hatırlamıyor olabilirim.Ama hersöylendiğinde hayal ediyorum. Allah mekanını cennet eylesin .

 Binnur'un Ağzından

 Bizim salak Ennur pastayı almayı unuttu ve ben onu almak için gidiyorum. Normalde 3 saat geçtiğinden satılması gerekirdi ama üstünde babam, ben ve Ennur'un fotoğrafı vardı.Bir an düşündüm annemi onunla fotoğrafımız yoktu. Babam kazadan sonra kriz geçirip hepsini yakmış. Bazen kızıyorum ona keşke bir tane fotoğraf bıraksaydı. 2 yaşındaydın bu yüzden yüzünü hayal meyal hatırlıyorum. Ondan sonra babamla kalıyorduk.Yemek yapmayı,temizlik yapmayı kısaca bütün ev işlerini erkenden öğrenmiştik. Bu güzeldi ama anne şevkati tatmamış bir kız, onla beraber yemek yapmak,alışveriş falan ne bileyim hoş olurdu ama bunları hiç tatmadım.Ennur biraz fazla eğlence düşkünü olduğundan ağır başlı olan taraf ben oldum. Ona anne gibi davrandım ama babam ikimize hem anne hem babalık yaptı. Ennur'un beni güçsüz görmemesi için gece ağlardım o uyuduktan sonra.

  Bunları düşünürken pastacıya vardım. Sami Usta ve eşi Aylin Teyze birisiyle konuşuyordu ama Sami amca biraz sinirleniyordu. Hemen yanlarına gittim ortada bir pasta vardı ve tanımadığın çocuk:

-Bakın onu almam lazım

-Ne oluyor burada

Aylin Teyze:Yok bir şey kızım

S U:Var bir şey kızım. O sizin pastayı almak istiyor ve bunu zorla yapacağını sanıyor.

T.Ç. : Demek bu iki moruğun pastanın sahibi gelip alacak dedikleri sensin ufaklık

-Birincisi büyüklerine saygılı ol. İkincisi ben ufaklık değilim adım var.

-Kim olduğunuz umrumda değil.Ben sadece şu morukların elinden pastayı almaya çalışıyorum ve alacağım.

 Şu an çok sakinim Ennur olsa ağzı beş karış benim sakinliğime bakardı

-Bak her ne zıkkımsan o bizim pastamız ve üzerindekide bizim fotoğrafımız şimdi buradan defol it yoksa-

-Yoksa ne yaparsın ufaklık?  dedi pis bir sırıtış atarak

-Bunu  diyerek tokatı patlattım.

-Seni orospu çocuğu  dedi. Annem yaşamıyor ama ama o asla asla... Yanağım ıslandı ağlıyor muydum karşımdaki çocuk ne olduğunu anlamadığım bir şekilde dibimdeydi. Benim ardı ardına dökülen yaşlarım durmuyodu normalde kızar,bağırır ,çağırırdım ama sadece ağlıyordum.Çocuk şaşırmış bir şekilde bana bakıyordu. Sonra yüzündeki sert ifade gitti. Elini yanağıma götürdü ve:

-Neden ağlıyorsun?  diyerek göz yaşımı sildi.

Sinirim gelmeye başladı ve:

-NEDEN Mİ? ANNEM ÖLDÜ VE ONU HİÇ TAMIMAYAN BİR SALAK ONA OROSPU DEDİ DİYE AĞLIYORUM. SÖYLESENE ONU NE KADAR TANIYORSUNDA ONA OROSPU DİYOSUN BEN BİLE ONU HAYAL GİBİ HATIRLAYABİLİRKEN SEN NEREDEN TANIYORSUN DA ONA BU BERBAT KELİMEYİ KULLANABİLİYORSUN?!  diye bağırdım pastayı alıp açık bir şekilde eve yürümeye başladım. Ah pasta çok kötü olacak. Salak bir çocuğa kızıp yapmıştım ama en azından pastanın kabını da alabilirdim zaten parası ödenmişti. Ah sonunda eve geldim . Pasta 2 katlıydı ve en üst katında içimizin fotoğrafı vardı. içeri girince Ennur koşarak geldi ve pastayı aldı sonra oturma odasına gidip pastayı yiyeceklerin yanına koydu.Tabi beni soru yağmuruna tutmayı unutmadı.Ben de ona her şeyi anlattım tabi ağlama kısmı hariç.

 Ve sonunda babam geldi. Biz ışıkları kapatıp o içeri girince:

-İyi ki doğdun baba, iyi ki doğdun babaaaaa, iyi ki doğdun iyi ki doğdun iyi ki doğdun babaaaa(4)

 Babamın adı Yavuz. Doktar olarak çalışıyor. Çocuk doktoru. Ameliyat olmadığı sürece eve normal saatte gelir.Ve şu an koskoca adam ağlıyor.Hemen babamın yanına koştuk.Bizi dizlerine oturttu ve:

-Annenize çok benziyosunuz.Hem fiziksel hem duygusal olarak. O da bana böyle sürprizler hazırlardı.Sizi çok seviyorum.   diyerek öptü bizi bizde ağlıyorduk.Sonunda babam bu ağlama merasiminden çıktı ve: -Hadi bakalım kızlarımın ellerinden yapılan şeylerin tadına bakalım.   dedi

 Her şey çok güzel. Pasta kestik, dans ettik(tabi babamı biraz zorladık ama olsun değdi adam çok güzel dans ediyor bi de bize 'ben dans etmeyi bilmem' diyo ya),hediyeleri verdik.Babam önce benim hediyemi aldı.Çünkü ben ona 2 günlük tatil ayarlamıştım bu hafta sonu için.Aslında güzeldi ama Ennur'un imzalanmış forması gibi değil.Biz koyu bir Trabzonspor taraftarıyız ama ben ve Ennur maç izlemeyiz gelişmeleri babamdan alırız. Seviyoruz ben handbol oynarım o valeybol.Ama futbol asla.Zaten beceremeyizde. Ama kesinlikle Trabzonluyuz.

 Şu an babam yatmış biz de film seyrediyoruz romantik komedi. HUUUU. Bugün bitti bakalım yarın neler olacak. HAYIRLISI 



İmzamdaki SenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin