-Ah karnıııııııııııııııııııııım!
-Binnur ne oldu kızım?
-Ne oldu bilmiyorum sadece karnım çok iğrenç bir biçimde ağrıyor. Ahhhhh!
-Tamam eczaneden ağrı kesici alıp geliyorum. ENNUR!
-Efendim baba.
-Kızım Binnur'un karnı ağrıyormuş.Ne olduğunu bilmiyoruz.Ama büyük ihtimal üşütmüştür.Ben eczaneden ağrı kesici alıyorum. diyerek bana göz kırptı.Seni çakal biliyon tabi ne olduğunu gerçek bir ağrı olsa tabi muayene ederdi.Şimdi babalarıyla yaşayanlar için kurallar vardır.
1)Baban evde yokken ev sana aittir.Ev senin ve sen onu temizleyeceksin.
2)Aybaşı olduğunuzda kendiniz halletmeye çalışırsınız.Babanız bunu far eder.Sorar siz ağrı diye geçiştirirsiniz ama kimse olmadığından zor da olsa açıklamaya çalışırsınız. Ama babanız ginede ıhlamur veya bitki çayı verir.(Allah'tan bizim ki anlıyor)
3)Bir erkeğin bir kızı anlaması ne kadar anlayabilir? İşte babam ne kardeşimle konuştuklarımı ne de arkadaşlarımla konuştuklarımı anlamaz.
4)İlk başlarda dışarıdan sipariş verseniz de sonra sonra yemek yapmayı öğrenir ve mükemmel yemek yaparsınız. Arkadaşlarınız size daha çok yemek yemeye gelirler.
5)En güzel tarafıdır bu kural. Çünkü babanız size ödev konusunda çok yardım eder ve sınıfı geçersiniz.
6)Babalar çok korumacıdır. Ama anne varken bazı şeylere izin verilir. Ama annemiz yok ve babam olmadan dışarı çıkmak ta yok ama bu kural akşam saat sekizden sonra işliyor. Zor da olsa aldırdık onu zaten.
Daha bir sürü vardır ama şimdi sayamam.Aklıma gelmiyor.Ben Binnur'a:
-Demek bilmiyorum ha! dedim alaycı bir tavırla. O da bana
-Sanki anlamadı. Sana göz kırptı görmedik sanki. Peh
-Biliyor musun bazen gözünün, göz yuvalarından çıkıp bizi izlediğini düşünüyorum.Babam sana arkası dönüktü.
-Senin babama 'çakal seni' bakışı attığını gördüm. Babam bir şey saklıyorsa bunu bilen kişiye göz kırpar yani anlamış bulunuyorum.
-İşte benim ikizim.
-Neyse sen onu bunu boşver de akşam babamın önemli misafirleri varmış.O yüzden evi temizle ben de yemek yapayım okey?
-He okay okay de sen niye yemek yapıyon ben yapim sen temizle.
-BABAM DEDİ AH!
-Tamam be ne bağırıyon kulağımın zarı iflas etti.
-Kısaca patladı desen daha mantıklı olmaz mı?
-Yaw he he. Sen de haklısın. Babam gelecek birazdan. Senin o (iki elimi tırnak işareti yapıp) bilmediğin karın ağrısından dolayı gitmişti ya. :D
-Ufffff.
O sırada kapı açıldı ve 'ben geldiiiim!' diyerek odaya dalan babamızı gördük. Ağrı kesiciyi Binnur'a verdi o da içti.Babam:
-Kızlar akşama önemli kişiler var ben gidiyorum. Ennur, Binnur zaten sana yapman gerekenleri söylemiştir.
-He baba söyledi zaten.
-Tamam ben çıkıyorum. Akşam saat yedide gelirler ben de sekiz buçuk gibi gelirim tamam mı?
-Tamam da ne iş? Hayırdır?
-Hayır hayır özellikle Ennur için.
-Noliy haburada da? Buba benum içun derken
-Evet bubacuğum ne diyirsun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmzamdaki Sen
RomanceAh gerçekten çok salakça İnanamıyorum ya Offfffff Ya istemiyorum diyorum niye uzatıyon ? Bu sözlerin hepsini evlenmek istemeyen Ennur'un söyledikleri.Hoş Ardada bunu istediği söylenemez. Ama bakalım sonu nasıl bitecek.Bitmek bilmeyen şakalar,Ennu...