BÖLÜM 2 BALO ÖNCESİ

15 4 0
                                    

Azura:Neeeeee!!!!! Ama aynı rüyayı görmemiz garip değil mi ?
Alix: Hızla lafa girdim neyse boşver artık nasıl olsa bu konuşacak uzun uzun vaktimiz var . Baloya 3saat kaldı duyduğuma göre balo eski bir Fransız kalesinde olacakmış .Neydi adıı hıh dur hatırladım ANDREA KALESİ .
Azura:Demek balo ANDREA KALESİ'NDE iyi cesaret .
Alix : Ne demek istedin ? Anlayamadım ?
Azura : Kalenin isminden belli olmuyor mu ? ANDREA "KARANLIK"
Alix:Azura gene saçmalamaya başladın Alix alaycı bir gülümseme ile konuşmasına devam etti , ne yani sırf kaleni ismi karanlık anlamına geliyor diye korkacağımı mı sandın, beni böyle korkutamazsın ablacığım . Beni korkuttuğun zamanlar geçmişte kaldı Azura , pardon ablacığım demeliydim.
Azura : Saçmalamayı kes artık Alix! !! Benim seni korkutma gibi bir niyetim yok . Beni Belda ile karıştırma . Doğru ya senin sevgili ablan Belda'ydı değil mi ? Çünkü Belda seni umursamıyor , önem vermiyor , ve elinden geldiğince sana kötü davranıyor , Ben de Belda 'nın aksine sana çok iyi davranıyorum , seni kardeşim olarak değil en iyi arkadaşım, sırdaşım olarak görüyorum .
Alix: Özür dilerim Azura ne olur böyle düşünme . Ben senin hakkında asla böyle düşünmem , düşünemem, sanırım çok fazla abarttım . Beni affedebilecek misin ?
Azura : Ben sana küsmedim ki .
Alix: Sabah olanlar için sinirliydim sanırım sinirimi senden çıkardım .
Azura : Sorun değil biz konumuza dönelim artık değil mi.......

¤¤¤¤¤¤¤¤

ZAMAN YOLCULARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin