25. bölüm

176 4 4
                                    

ludmila

------------

Sadece 2 saatimiz vardı. Bende hızla leonun yanına gittim. Onada söylemişlerdi. Bu yüzden biraz stresli görünüyordu. Birlikte dans odasına gidip çalışmaya başladık.

2 saat sonra ludmila
-----------------------------------
2 saat aralıksız çalışmıştık ve ortaya gerçekten çok güzel bir şey çıkmıştı. Yani en azından benim düşüncem buydu. Şuan sahnede martina ve federico var. Onlardan sonra biz varız. Ve biraz heyecanlandım. Aslında o kadar da önemli bir şey degil ama ben her sahneye çıkışımda böyle oluyorum. Sahnede ise herşey geçiyo. İsmimim anılmasıyla leonla birlikte sahneye çıktık ve müzik başladığında dans etmeye başladık.
_____
Herkez dansını bitirdikten sonra grogorio sahneye çıktı ve konuşmaya başladı. "hepiniz çok güzel dans ettiniz. Bu gösteriyi bu kadar erken yapmamın bir sebebi vardı. Aslında bu bir yarışmaydı ve kazanan iki takım 1 haftalığına parise gidicek. Birazdan kazanan iki kişiyi açıklayacağız"

What????? Anlamadım. Şaka falan olmalı. Lütfen şaka olsun. Sadece 2 kez yapılan bir çalışma ile nasıl kazanacağız. Evet güzel olduğunu düşünüyorum ama bir paris tatili kadar değil. Heyecan içerisinde gregorionun açıklamasını bekliyordum. Beklerken federico 'nun yanına gitmiştim. Oda benim kadar heyecanlıydı. O sırada gregorio tekrardan konuşmaya başladı. " evet sonuçlar açıkladı. 1. Martina ve federico 2. İse ludmila ve leon" ne inanamıyorum kazandık. Bunun verdiği mutlulukla federicoya sarıldım, hatta sarılmadım resmen üstüne atladım. Çok mutluydum. Parise gidicek olmaktan değil, federico ile parise gidicek olmaktan dolayı çok mutluyum. Ben bunları düşünürken çoktan stüdyodan çıkmış eve doğru yürümeye başlamıştık. Federico elimi tutunca bi an titredim. Yine heyecanlanmıştım. Ya bana bu aralar bi şey oldu. Sürekli heyecanlanıyorum. Ama aynı zamanda çok huzurluyum. Belkide aşk böyle bir şeydi. Hem heyecanlı hem huzurlu, tabi tutku ve korku da var. Yani onu her an kaybetme korkusu ve ya ya seni artık sevmemeye başlarsa kotkusu. Kıskançlıkları saymıyorum bile. Bence aşk herşeyin üştesinden gelmektir. Biliyorum iyice arabeske bağladım resmen içime bir murat kekilli kaçtı. Birazdan bu akşam ölürümü söylemeye başlarsam şaşırmayın. Eve geldiğimizde kimse yoktu. Yukarı çıktık ve valizlerimizi hazırlamaya başladık. Bu arada parise yarın gideceğimizi söyemeyi unutmuşum. Bavulumun içine birsürü kıyafet iç çamaşırları ve ne olur ne olmaz diye pet (kesin yanlış yazdım) aldım. Sonuçta ben bir kadınım. Üzerimi değiştirdim ve aşağı indim. Mutfaktan sesler geliyordu. Girdiğimde federiconun şarkı söyleyerek yemek yaptığını gördüm. Yemekten kastım makarna ve salata. Ya ama çok tatlı. Ayıp yani bir insan bu kadar mı güzel yaratılır. Daha ne olduğunu anlamadan federiconun beni kendine çekmesi ile kendime geldim. Ne ara yanıma gelmişti. Ay bak yine heyecanlanmaya başladım. Ama eğer sizde şuan benim yerimde olsaydınız aynı olurdu..... Siz niye benim yerimde oluyosunuz ya, olmayın yerimde falan. Dünyalar sizin olsun o benim. Evet tekrar murat kekilli olmaya başladım. Neyse bence şuan bulunduğum ortama geri dönmeliyim çünkü yarım dakikadır öylece bakışıyoruz. En son matematik dersinde tahtayla bu kadar bakışmıştık. Federiconun beni öpmeye başlamasıyla tekrardan kendime gelebilmiştim. Bende ona karşılık vermeye başlamıştım. Öyle mutluydum ki şu an, aklımdaki düşünceletin hepsi bir anda gidivermişti. Hiç bir şey düşünmüyordum. Sadece anın tadını çıkartıyordum. Ne kadar süredir öpüştüğümüzü bilmiyorum ama sonunda nefezsiz kaldığımızda dudaklarımızı ayrıdık. Oysa hiç bitmesini istemiyordum. Sonsuza kadar öyle kalabilmek. Beni sapık felan sanmayın sadece bi düşünce. Dudağına küçük bir buse kondurup konuşmaya başladım "hadi yemek yiyelim kurt gibi açım" bunu söylememi beklemiyordunuz değilmi. Ben ve hödüklüklerim. "istersen başka bir şey de yapabiliriz" dedi dudağının kenarını kıvırarak. Şuan bir domates kadar kırmızı olmuştum. Hatta morarmaya başlamıştım. Eliyle çenemi yavaşça kaldırıp "sana benden utanmaman gerektiğini söylemiştim bir cezayı hak ettin" dedi ve beni kucağına alıp tezgaha oturttu. Biraz tırssamda ellerimi boynunda birleştirdim. Ama biraz şaşırmıştım. O federicoydu. Komik sempatik duygusal, şuan ise romantik biraz kabalık ki bu onu çok şirin gösteriyo. Federiconun bir şey yapmasına fırsat vermeden dudaklarına yapıştım ve sonrasını akışa bıraktım. Yanlık anlamayın yani öpmeye devam ettim.

---------
Sabah ludmila

Sabah herzamanki alarmın sesiyle uyandım. Tek fark yanımda federiconun olması. 1 saat sonra havaalanında olmamız gerekiyodu. Bu yüzden federicoyu uyandırmaya çalıştım. Ama tık yok. Ne kadar derin bi uykusu var. Ama ben onu uyandırmasını bilirim. Nasılmı. Öperek falan sanmayın sakın. Komidinde duran suyu federiconun kafasından aşağı doktüm. Dökmemle birlikte beni altına alması bir oldu. Kurtulmak için çabaladım ama ile yaramadı.

L: bir saat sonra hava alanında olmamız gerekiyo hadi kalk üstümdende hazırlanayım. Sende öyle.

F: bir şartla
L:neymiş
F:öpüceksin
L: tmm. Tam yanağını öpücektim ki yanağını çevirdi ve dudağını öpmek zorunda kaldım. Geri çekilmeye çalıştım ama izin vermedi. Beni kendine daha çok çekti. Her ne kadar hoşuma gitsede hazırlanmamız gerek. Dudaklarımı dudaklarından ayırıp yataktan hızlıca kalktım ve banyoya gidip kısa süreli duş aldım. Çıktıktan sonra üzerimi giyinim dişlerimi fırçalamaya başladım. Daha sonra ise makyajımı yapıp (ruj, eyeliner ve bb krem) vücudumu kremlemeye başladım. Biliyoru fazla ayrıntıya giriyorum. Odadan çıkıp aşağı indim. Federico bavulları indirmişti ve beni bekliyordu. Daha fazla bekletmeden yola çıktık. Martinalarla hava alanında buluşucaktık.

Sellam arkadaşlar biliyorum çok uzun zaman oldu ama bu sene derslerim baya düştü ve ben resmen telefona bakamaz oldum. Vakit buldukça yazmaya çalışıyorum ama kendimi kötü hissediyorum ve yazamıyorum. Umarım beğenirsiniz. Elimden geldiğince bölüm yazmaya çalışıcam hepinizi çok seviyorum

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 28, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

fedemilaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin