Birinci Bölüm

21 1 2
                                    

Saatlerce ağladım.Bu gerçek canımı fazlasıyla yakmıştı.Sanki kalbime bir hançer saplanmış gibi hissediyorum.Ağlamaktan ses tellerim acıyor.Ahmet'in bana bunu yapması iğrenç bir şey.Ben ona güvenmişken...

Zil çaldı.Yataktan kalktım ve kapıyı açmaya gittim.İlk önce banyoya girdim ve yüzüme su vurdum.Telefonumun kilidini açtım ve 18 cevapsız çağrıyla karşı karşıya geldim.Hepsi Ahmet'ten idi.

Siyah hırkamı üzerime aldım ve kapıyı açtım.Kapıda uzun boylu,kaslı,benimle yaşıt gibi gözüken, sarışın ve yeşil gözlü,yakışıklı bir çocuk duruyordu.Suratı bebek suratı gibiydi ve ten rengi oldukça açıktı.Üstünde kırmızı bir tişört ve altında da beyaz bir şort vardı.

Bakıştık ve öksürerek söze başladı.Sesi çok güzeldi ve sesini duyunca kalbim hızlanmaya başladı."Makasınız var mı?Bizimki kayboldu da...Bu arada ben Berk.Artık yan komşunum.Yaşım 17." dedi ve gülümsedi.Çok güzel gülümsedi.

Bunları düşünürken aklıma bir şey geldi.Yeminim...Ahmet beni aldatınca bir daha aşık olmayacağıma dair yemin etmiştim.Bu yeminde kararlıydım.

"Tamam.Bir dakika lütfen."dedim ve arkamı dönüp odama yöneldim.İçeri girdim ve çalışma masamın çekmecesini açtım ve makası aldım.Ben makası alırken kapıdan bir ses duydum.Bu Ahmet'in sesiydi.

"Beni affet Masal!Herşeyi açıklayabilirim!Lütfen!"diye bağırıyordu.Makası alıp koşarak kapıya gittim.Karşımda Deniz,Berk ve Ahmet vardı.

"Git buradan Ahmet!Sen de Deniz!İkiniz de iğrençsiniz!Defolun!"diye bağırdım ve makası Berk'e uzattım.

"Seni seviyorum!Anla beni!"diye bas bas bağırıyordu."Git buradan!"diye bağırdım.Berk de araya girdi ve Ahmet ile tartışmaya başladı."Kız sana git diyor!Duymuyor musun!"diye hafifce bağırdı.Aslında Berk fazla bağırmıyordu.Ahmet Berk'e yürüdü ve ona yumruk attı.Sonra Deniz'i kolundan çekerek merdivenden aşağıya indi.Deniz inerken fısıldadı:"Özür dilerim."

Bu özre kulak asmadım.Artık ikiside benim gözümde bitmişlerdi.İkisiyle de irtibatımı kestim.Sonra yerde yatan ve kalkmaya çalışan Berk'e yardım ettim.

"Ailene haber verelim."dedim."Veremeyiz onlar şu an diğer kamyonla.Tek ben varım.Bir iki saate gelecekler.Kardeşim Mert biraz hastalanmışta." dedi ve üzgünce bana baktı."İçeri gir gözüne pansuman yapayım."dedim ve onu içeriye aldım.

"Sakıncası var mı bilmiyorum ama o çocuk kimdi?"dedi düşünür bir şekilde.
"O benim eski sevgilim.Deniz de eski en iyi arkadaşım.Ahmet beni Deniz ile aldattı."dedim ve boş ifadelerle pansumana devam ettim."Aslında anlatmayacaktım ama ona detaylarıyla anlatmaya başladım."Ahmet ile iyi gidiyorduk.Üçümüz takılıyorduk.Sonra Okyanus diye bir arkadaşım var.O da bana âşık ama hâla arkadaşız.O pakta gezerken Deniz ve Ahmet'i öpüşürken görmüş ve fotoğrafını çekmiş.Sonra ben Ahmet'e mesaj attım nerdesin diye,o da bana futbol sahasında olduğunu söyledi.Bende ona Denizle olan fotoğraflarını gönderdim.Sonra onunla konuştum ve inkar etmedim."diyerek gözyaşlarımla bunları anlattım.
Onun da morali bozulmuş gibiydi.Sonra bana yakınlsştı ve herşeyin iyi olacağını söyledi.
"Peki,pansuman bitti.İlk önce bir kahve içelim ve sen kendini ve aileni anlatırsın.Sonra da kutuları açmanda sana yardım ederim."dedim ve gülümsedim.O da bana gülümsedi ve kahve içmek için mutfağa ilerledik.

Aşk YeminiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin