Poate pentru unii prima zi de liceu e ok,dar pentru mine a fost groaznica.
Sa inveti la o scoala noua chiar nu e usor. Tot felul de fete noi,de oameni rai sau buni.
Sunt in ultimul an. M-am mutat impreuna cu familia mea aici, in acest mic oras din sudul Italiei. Un loc cat se poate de frumos..pana nu o cunosti pe Chiarra. De chiara o sa va spun putin mai tarziu.
Merg in drum spre liceu ascultand melodiile mele preferate de la Avicii,cand vad un Porche Cayenne negru mat ca se opreste langa mine.
-Buna papusa,te duc undeva? Spuse soferul
Initial nu l-am bagat in seama pe acel mitocan,dar m-a facut sa-mi pierd cumpatul cand am vazut cu cine era in dreapta. Vecinul meu,Davide. Doamne copilul ala ma distruge psihic zilnic.
-Spune mai repede ce vrei si lasa-ma. Ii spun eu
Cand a auzit ce i-am spus a plecat de indata stropindu-ma din cap pana in picioare. Afara plouase.
Ma intorc acasa si ma schimb,deja eram in criza de timp. Imi iau o rochita alba scurta,o jacheta de blugi,vechii mei bocanci negrii si in parul meu blond si lung mi-am pus o coronita din flori naturale. Mi-am retusat putin machiajul si de data asta mi-am chemat un taxi.
Ajugand la faimosul liceu economic ma luase palpitatiile. Imi era si frica sa cobor. Stateam, efectiv si ma uitam la el ca la statuia libertatii. Nu ca era frumos,doar gandul ca sunt intr-un loc cu oameni noi ma inspaimanta.
Intru in curtea liceului,vad atatia liceeni nerabdatori sa se imbratiseze. Ma duc la listele aflate pe panoul din curte. Vad in ce clasa sunt. Mai aveam putin si muream,eram in clasa cu cea mai bogata tipa si cea mai frumoasa din liceu.
"Va fi un an greu" mi-am spus in gand in timp ce urcam la etajul doi.
Sala 15. Intru si dau Buna ziua ca i fata respectuoasa si ma asez in ultima banca.
-Tu trebuie sa fii fata cea noua,spune diriginta
-Jollie,incantata de cunostinta.
Se aude un chicotit din partea cealalta a clasei. Nu am bagat de seama si mi-am notat in continuare ce carti trebuie sa imi cumpar.
CITEȘTI
Jollie
RomanceJollie e fata cea noua din liceu. Toata lumea o priveste urat doar pentru stilul ei aparte. Dar cand se intalneste cu cel mai frumos tip din echipa de fotbal totul se schimba.