Bazı erkekler kızları sever, onları kullanır, daha sonra arkalarında koca bir enkazla onları terk ederler. İşte bu hikayede anlatılan tam olarak bu.
Bir gün yine okula gitmek için hazırlanırken ev arkadaşım Pelin ide kaldırdım. Pelin sarı saçlı mavi gözlü orta boylu bir kızdı ayrıca çok ta güvenilirdi. Pelin üstünü giyinmek için kalktığında bende mutfakta hazırlamakta olduğum tostlar da hazırdı. Evden çıktığımız sırada yan komşumuz ayrıca da arkadaşımız olan Eren "heyy bekleyin de beraber gidelim" dedi. Bizde kapının ön tarafında ki bankta onu beklemeye başladık. Eren esmer tanini tamamlayan siyah saçları ve yüzünde ki en güzel yer olan ela gözleriyle bütün kızları kendine hayran bırakıyordu. O kızlardan biride bendim maalesef. Eren geldiğinde okula doğru yürümeye başladık okulun ilk gününden geç kalmak istemediğimiz için biraz hızlı yürüyorduk. Ben yol boyunca sadece onu izledim onlar ise Pelinle yol boyu konuştular. Ben telefonuma gelen mesaja bakmak için kafamı çevirdim. Her zamanki gibi operatör mesajıydı. Kafamı onlara çevirdiğimde Eren Pelinin elini tutmaya çalışıyordu. Benim ise bütün dünyam başıma yıkılmıştı. Okula vardığımızda Eren ile ben kendi sıramıza Pelin ise kendi sırasına gitmişti. Pelin başka bir sınıfta okuyordu 12-C bizde Eren ile 12-A da okuyorduk. İstiklal marşı okunduktan sonra sınıflarımıza gittik sınıfa girdiğimde herkes çoktan sıra arkadaşını bulmuştu Eren in yanına da sınıfın en çalışkanı oturmuştu bana mahcup gözlerle bakıyordu bende sorun yok anlamında başımı eğdim. Ben de en arkada tek boş kalan yere oturdum. Ders zili çaldığında ben de önümde oturan Gizem ve Suat ile konuşuyordum. Hoca derse girdikten sonra bizlere yaz tatilinin nasıl geçtiğini sordu. Bizler de anlatmaya başladık tam sıra bana gelmişti ki kapı çalındı gelen müdür yardımcısı Ömer hocaydı yanında kumral bir çocuk duruyordu. "hocam kusura bakmayın Anıl oğlumuz bu sene bu okula nakil yaptırmış bu sene bizlerle gerisini siz halledersiniz" deyip gitti. Hoca Anıl a kendisini tanıtmasını istedi Anıl " ben Anıl Yenilmez buraya Bursa dan geldim." dedi sadece başka bir şey söylemedi tek boş yerde benim yanım olduğu için geldi ev benim yanıma oturdu. Hocadan izin almamıştı bile. Hoca bizleri ilk ders olduğu için serbest bıraktı. Anıl elini uzatıp "ben Anıl senin ismin ne sıra arkadaşım" diye sordu bende elini sıkarak "ben de Melisa memnun oldum" dedim. Daha sonra havadan sudan konuşmaya başladık. Ama nereden bilecektim bu çocuğun hayatımı değiştireceğini...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İLK'LERİM SENİNLE
Teen FictionHayat hep karmaşıktır. Her zaman bazı sorunlar çıkar ve bu sorunlar sayesinde bizler olgunlaşırız. Bakalım bu hikayede ki kahramanlarımızın başına ne gibi şeyler gelecek...