Valler- Chapter 9

35 2 4
                                    

"I HATE YOU DONT EVEN LOOK AT U LOSR" Paggums was screamin at doeig.
"Paggums you don't undr-"
"NO. GO FIND UR UTAH LADY ND HAV UR UTAH BABBIES I DONT CARE." Paggums started to cry again.
"Pls!1!! Paggums!1!1!! I cam back 2 tel u somethin. Remember when I said that I loved pizza rolls?"
"Ya u were super Nervargas."
"Well, I meant to say...."
"Ya..????"
"That well..um...I lov u ms Paggums. I'm sorry that I ran uhway frum you. I just get so Nervargas becus ur so pretty nd ur suspicious somewhat hairy legs just mak u irresistible. Ur winged eyeliner is #onfleek ms it looks so magic u could probly fly away frum all ur problems. U don't hav to respond, I just need u to know these feelings that I feel in my upper left hand chest region."
"Dawson..."
Dgeio tried to correct her. "Dieg-"
"Shut ur face hole. Dave, I just want u to know... I loV U TOO. U FINALLY GOT A HAIR CUT, ND U R A MUSIC MAJICKAN. I CANNOT LIVE ANITHER DAY UF MY LYFE WITHOUT U."
"PAGGUMS..WILL U... DO ME THE HONOR... OR BECOMIN MY LAWFULI WEDDED BAE(ZA)??"
*gasp from fake sitcom audience as scene fades out*

WHAT JUST HAPPEND??2?2???2? MI HOL LIFE WAS JUST FLIPPED DIAGONALLY!1!!1!1! WHAT WILL PAGGUMS SAY?2?2? WILL WE EVER KNOW WHER LIV WAS TAKIN HER 2?2?2? PROBABLY NOT IDK BUT 'TIL NEXT TIME DONT FORGET TO COMMENT, LIK, ND LOV ME 5EVR!!1!1!1!!1!1!

-Vaeza4lyfebae22

VallerWhere stories live. Discover now