×Perspektywa Rosalie×
Siedzę na łóżku, jedząc żelki i oglądając MasterChefa. Nagle słyszę początek Sugar, co oznacza połączenie.
Na wyświetlaczu pojawia mi się nieznany numer. Waham się chwilę, jednak w końcu odbieram.
-Halo?
-Więc tak brzmi moja różyczka.-słyszę w słuchawce delikatny głos.
-Niall?-pytam niepewnie.
-Owszem, kicia. Jesteś dość nieśmiała jak na kogoś, kto tak mnie cisnął na tt!
-Jeśli się nie zamkniesz, to znajdę Cię i uduszę.-ostrzegam.
-Tak jest, pani. Rose, mam sprawę.
-Mów.
-Wysłałabyś mi swoje zdjęcie?
<W tym momencie wyplułam żelka, którego miałam w ustach>
-Jebło Cię na mózg, koleś? Znamy się zaledwie kilka dni, nic o sobie nie wiemy, a ty chcesz moje zdjęcie? Pff!
-Mogę Ci wysłać pierwszy.
-Nie ma... Zaraz, co?
-Jeśli chcesz, najpierw ja wyśle ci swoje.-zastanowiłam się. Nie chciałam wysyłać mu swojego zdjęcia, ale ciekawość zjadała mnie od środka.
-No... ok. Ale nie odpowiadam za pęknięty wyświetlacz.
-Nie ma problemu. To do zobaczenia, kicia.
-Spadaj na drzewo z tą kicią!
-Też Cię kocham, Rose.
___________________________Odpalam twittera i czekam na wiadomość od Nialla. Fakt, wkurza mnie, ale jest całkiem w porządku.
Po jakiś 10-ciu minutach oczekiwania, wreszcie otrzymuje zdjęcie. Otwieram je i otwieram usta ze zdziwienia.
Niall jest w huj gorący.
Do zdjęcia dodał wiadomość:
"Twoja kolej, kicia"Przegrzebuje galerię w poszukiwaniu jakiegoś dobrego zdjęcia. W końcu znajduje odpowiednie i odsyłam Niallowi.
Parę sekund później dostaje odpowiedź wyjętą z mojej głowy.
"Jesteś w huj gorąca, Rosie"Uśmiecham się lekko i ustawiam zdjęcie chłopaka na tapetę.
Rosalie nie wiedziała, że Niall w tym momencie zrobił dokładnie to samo.
====================
Dzisiaj taki. Co dalej? Dowiecie się wkrótce!
Wiecie, że was kocham,
Gutkaaa
CZYTASZ
I must tweet / n.h
FanfictionTweetowałam kilkadziesiąt razy dziennie. Lubiłam to. I ludzie też to lubili. I on też to polubił. Znalazł mojego tweeta przypadkiem, dał #RT i tak się zaczęło. Zaczęliśmy się MY. Enjoy it, baby! ❤ 2015, Copyright by Gutkaaa. © Wszelkie Prawa Zastr...