#5

27 3 0
                                    

We waren aangekomen. We waren als derde aangekomen. Lien bracht me naar een binnenstad het was er mega chic. Ze begon me te borstelen ik genoot er van. Toen kwam een hoefsmid Lien stelde me gerust dus liet ik het toe. Toen maakte ze een hengstenvlecht in mijn manen en een vlecht in mijn staart. Ik zag er prachtig uit. Toen deed ze een nieuw doekje op, ik had het nog nooit gezien. Maar dat maakte niks uit. Toen het zwart zadel en hoofdstel. En dan de beenbeschermers die waren ook zwart. In mijn bles maakte ze veel kleine vlechtjes. Ze kon het goed. Ondertussen was iedereen er. We gingen oefenen. Wij waren als derde afgeroepen. Eerst een schuine stap dan een paar voltes draf. Dan nog een schuine draf. Daarna handgalop 5 voltes en ten slotte nog snelle galop maar niet te snel. Ik kreeg 2 appels. En beloonde me nog verder. Na een tijdje was er een prachtige merrie ze was spierwit met een witte staart en manen, haar amazone was blond en heet Kim, ze was heel slank en steil haar tot haar schouders. Ze Zach er onvriendelijk uit. Haar paard noemt Dazzling Diamond wat betekent schitterende diamant. Maar ze zag er treurig uit.
Na een tijdje kwam de uitslag 20.... 17..........13.........10.......5........3 Amy op Beautiful Gemstone (mooie edelsteen) 2 Lien op Black Moonbeam. Ooh we waren zo blij. 1 Amy op Dazzling Diamond! We kregen een kleine prijs want de grootste wordt uitgereken voor de beste van alles. Het was een klein zilveren trofeetje met een paard dat galop doet met een amazone erop! We kregen een uur rust.

The Black horseWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu