Sfirsitul verisorilor

14 1 0
                                    

Dupa cea murit tatal Ioanei si mama Ioanei este de partea ei Ioana si mama sa i-a avertizat pe verisori Ioanei.
Ioana ia zis Mariei ca o sa fie randul ei‚ Grenda la avertizat pe Andrei ca el osa sufere.
Andrei cu Maria au aflat ca o sa fie randul lor dar ei nu stiau ce sa intamplat cu Grenda (Mama Ioanei).
Andrei s-a dus sasi in de plineasca dorintele iar Maria sa dus so gaseasca pe Grenda.
In a doua zi Maria s-a dus la politie‚politia ia zis ca nu poate sa faca nimica in legatura cu aceasta doamna Maria plecase merse pe strada Maria vazuse o femeie care semana cu Grenda.
Politia la arestat pe Andrei ca a furat din banca si a violat o femeie Maria s-a intrebat unde este Andrei.
Maria a primit un mesaj ca la ora 19:09 ia o sa mora din cauza ca o sa se unfle toate si o sa explodeze
Andrei el a primit si el un mesaj cand o sa moara Maria si tu o sa urmezi la ora 19:20 Andrei cand a aflat s-a dus sasi ia ramas bun dar potaiu nu a vrut sal lase si Andrei a evadat.
A ajuns la Maria dar nu a gasito‚ la Maria era planificata sa moara in spital.
Andrei s-a dus la spital dar prea tarziu era peste tot numai sange‚
Maria avea un bilet in geanta ca Ioana mai are o fica care o cheama Ema el cand a vazut a vrut so caute dupa el a venit politia si la prins si a zis judecatorul ca este comdamnat de 12 ani de inchisoare.
El vroia so caute pe fetita Ioanei
dejaba politisti nu lau lasat.
Lui Andrei ia venit deja timpul tocmai cand vroia sa se intoarca
Ioana ia taiat picioarele a zis Ioana a zis „esti mort"
Sfarsitul capitolul 7

Femeia razbunatoareUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum