Dupa au murit toti a mai ramas o singura supravietuitoare fiica Ioanei care numai Maria cu Andrei au aflat de ea (Ema avea 18 ani) Ema nu stia ca are o mama.
Ema a aflat printr-un biletel din casa a Anastasiei cu Andrei cu Maria si Parinti ca are o mama.
Ema a aflat ca mama ei murise intr-un accident de coloana de la Armand, vecinul verisorilor.
Ema cand a aflat s-a dus unde locuise mama ei Ioana.
Dupa ce a trecut 5 ani Ema sa casatorit cu Ben si are un copil Andreas sia loat o casa unde locuia Ioana (Ema s-a dua in germania).
Dupa o luna ema a fost avertizata de catre bunica ei Grenda a zis daca nu de culci o saptamana intreaga copilul tau o sa ramana orb‚ Ema suna politia dar nu putea rezolva nimica.
Dupa ce a trecut o saptamana ea credea ca copilul a scapat.
A doua zi a fost avertizata de catre Ioana mama sa -Ema a zis ca am respectat tot ce miati zis
-Fa ce ti se cere daca nu sotu tau o sa sufere imbreuna cu copilul tau.
Daca nu mananci 5 zile si nu dormi o saptamana o sa traiasca.
Ema cu Ben si Andreas pleca din Germania in Anglia de geaba ei tot erau urmariti.
Ema si familia ei eu ajuns in Anglia Ben sia luat un loc de munaca la birou el stia ca firma se ocupase de a ajuta copiii defavorizati dar acea companie se ocupa de exporutul drogurilor
Ema a vea grija de copilul ei.
Dupa ce a trecut o saptamana fara dormit si fara mancat pentru Ema-sotul ei s-a intrebat de ce nu mananci
-pentru ca nu mie foame
- nu ai mancat de 5 zile
- bine pa
Ioana a avertizato pe Ema daca nu vorbesti un an copilul tau o sa moare degeaba copilul Emei a fost omorat de un fierastrau aprins de catre el.
Dupa ce la inmormantat Ema a aflat ca mama sa si bunica sa o sa se razbune pe toata falilia.
Ben s-a dus la o femeie care facea spiritism a cea femeie o chemase lenda.
Lenda impreuna cu Ben si Ema au incercat sa alunge spiritele dar nu au putut degeaba asta este o razbunare pentru ca fostul ei sot Kevin a dat cu masina peste ea si acuma Grenda si Ioana bantuie Familile din care fac parte.
A zincea zi Ema s-a dus in baie si a gasit ramasite de sange de la fiul ei‚ Ema a chemat politia si agenti de la criminalistica ca sa investigheze cazul morti. Seful politiei ia zis Emei ca o sa rezolvam ce sa intamplat.
A treia zi Ioana la a vertizat pe Armand ca o sa moara‚ Armand dupa ce a vazut acel mesaj s-a dus la politie sa vada acel mesaj degeaba acel mesaj a fost sters
-politia ia zis ca nu ai niciun mesaj la ora 00:00 iarasi a primit un mesaj „La revedere".
Armand cand a citit acest mesaj ce‚ si fix in fata lui era Ioana‚si la insfacat si ia scos inima si ia artanato pe geam si pe Armand
la sugrumat in fata casei sale‚ serbi aparuse politia dar doi politisti au vazut o femeie care se plimba in casa -cei cu femeia aia --nustiu
-Hei doamna
-Uite sunt doua
Femeile disparuse iar acum Ioana si Grenda vroiau sa scape de toti politisti.
Cei doi politisti care au fost in camera au fost avertizati ca ei o sa fie mancati de serbi.
Si asa toti politisti erau omorati‚
acuma era avertizat Ben ca o sa cada intr-un put unde o sa se sugrumeze el nu ia zis Emei ca sa nu o phanicheze.
Si ramasese ultima supravietuitoare Ema fiica disparuta.
SFARSIT...