Capitolul 17

315 22 4
                                    

Noah, baiete, vin-o aici!
Barbatul s-a aplecat si l-a sustras pe micut din scaunul cu masuta pe care copilul era hranit de fiecare data. Copilul de la pieptul lui il facea sa se gandeasca la intreaga lui viata si sa vrea sa ii ofere lucruri si mai bune decat avusese el. Lasand gandurile la o parte, inima lui nu a trecut nevizitata de puritatea pe care ochii albastrii ai copilului o detineau si a simtit cum toata fiinta lui se inmoaie, pasind in afara camerei cu copilul care radea necontenit la gadilaturile acestuia.

Se ridica in sezut ca traznita atunci cand tonul de apel al telefonului o trezeste din somnul profund si inchide apelantului. De trei zile, David tot incerca sa dea de ea, dar ea simtea ca nu poate trece asa usor peste articolele de ziar. Simtea ceva in neregula in legatura cu explicatia mamei ei.

Tu si Nate ati fost cei mai buni prieteni, iar cand eu am fost internata el a fost acolo pentru tine. Iar intamplarea a facut ca presa sa va prinda in ipostaza asta si sa se interpreteze gresit. Te rog, scumpa mea, nu iti mai face zile negre cu gandurile astea.
Mama ei o mangaia pe crestetul capului si o privea rugator.
Din cauza asta se poarta Alexis asa cu mine?
Femeia incerca sa o consoleze, dar lacrimile fiicei ei abia acum isi incepeau coregrafia.
De ce nu mi-ati spus? Puteam vorbi cu ea...
— Draga mea, Alexis nu este genul de persoana care iarta usor. Ramai aici, ma duc sa il sun pe David, voia sa vorbeasca cu tine.
Nu vreau sa vorbesc cu nimeni mama, lasati-ma in pace.

Dar ce o nelinistea si mai tare este visul. Barbatul acela si copilul il mai vazuse si cand a avut criza aceea la restaurantul prietenului lui David. Ce legatura avea cu ea acel barbat? Si copilul?
S-a ridicat buimaca din pat si a inaintat spre baie facandu-si siesta si imbracandu-se lejer purtand unul din treningurile ei comfortabile. A inaintat pe holul care ducea catre living, acolo a zarind-o pe mama ei luand micul dejun.
- Ia loc, trebuie sa iti refaci fortele. La patru am fost chemati la o receptie pe care parintii lui David o organizeaza la hotel.
- Cred ca voi lipsi de la aceasta.
A spus satena jucandu-se cu mancarea in farfurie.
- Julia, nu discutam. Vei fi acolo.
Fata ofteaza si se ridica de la masa, carand dupa ea si cana de cafea. Ar fi vrut sa clarifice totul, dar asta insemna sa ii puna pe blond si pe logodnicul ei fata in fata. A renuntat la acest gand si s-a trantit inapoi in patul mare, afundandu-si fata in perna. Tot ce se intampla in jurul ei o durea si simtea ca de durerea asta nu mai avea scapare. Un suspin s-a strecurat afara din gura ei si apoi inca unul pana cand lacrimile fierbinti au inceput sa ude perna. Suferea. Un sentiment in adancul ei o rodea, dar nu stia numele acestuia. Ar fi vrut sa ramana in patul ala o vesnicie, ca Frumoasa din Padurea Adormita, iar salvarea ei sa fie un print pe cal alb, dar stia ca asa ceva nu este posibil.

***

Rochia neagra si mulata ii dadea un aer sofisticat, iar pantofii roz o scoteau din anonimat. Alaturi de ea se afla mama ei care purta o rochie lunga, usor eleganta, iar in capatul scarilor le astepta Daniel. Parea ingandurat, la fel ca si zilele trecute cand luasera cina la ei acasa, dar de data aceasta fata lui nu mai exprima numic.
— Hei, Dany, ce-i cu fata asta? Maya unde este?
Satena l-a intrebat si s-a intins pentru a-l saruta pe obraz. Acesta i-a raspuns la fel, ignorandu-si mama datorita faptului ca refuzase, pentru a doua oara, sa ii lase sora libera.
— Este plecata cu niste treaba, nu o sa fie in oras o vreme.
Barbatul a schitat doar un zambet, care mai mult ca sigur era, si nu i se paruse, fals.
A incercat sa treaca peste si sa nu isi mai asalteze fratele cu alte intamplari, la care ar fi raspuns oricum monosilabic, si au urmat-o pe mama lor.
— Ce ai de gand sa faci cu David?
Fratele ei prinsese glas intr-un sfarsit.
— Nu stiu... Voi vedea.
Vocea ei era trista si mohorata, cum se anuntase si vremea caci afara vantul incepuse sa bata constant.
Cand au ajuns inauntru au constatat ca se facusera pregateli peste pregateli caci sala arata mai bine ca niciodata. Din departare, l-a vazut pe David scuzandu-se de la oamenii cu care vorbea in scopul de a veni la ea. Mama ei se pierduse prin incapere, la fel si fratele ei care disparuse atunci cand il vazuse pe David atat de aproape de el. Cu siguranta nu ar mai fi rezistat tensiunii si l-ar fi luat la bataie.
— Ma bucur ca ai putut sa ajungi.
O imbratiseaza scurt si ii da o suvita razleata de dupa ureche. I-a raspuns doar cu un zambet si s-a agatat de bratul lui fara sa spuna nimic.
— Hai sa iti prezint noii investitori. Au fost de acord cu contractul pentru restaurantul din New Haven si o sa imi fie mult mai usor sa ma ocup cand ne vom muta acolo.
Ea in schimb nu spunea nimic. Planurile lui erau mult mai departe decat a presupus ea.
— Julia, ei sunt noii nostri asociati, Charles Wingfield si fiul lui, Andrew. Domnilor, ea este iubita mea, Julia Evans.
— Incantata sa va cunosc, domnilor. David mi-a vorbit cu mult entuziasm despre receptia aceasta.
Satena a dat mana cu cei doi barbati si s-a agatat din nou de bratul iubitului ei , dar gestul blondului de a o urmari cu privirea nu a scapat de ochii lui David, acesta scuzandu-se de la cei doi si invitand-o la dans.
Corpurile lor se unduiau usor pe ritmurile lente ale melodiei, facandu-i sa pastreze linistea. Respiratia ei calda pe gatul lui il inebunea si voia sa o simta si mai aproape pe femeia pe care o iubes.
— Iti multumesc pentru ca m-ai prezentat ca iubita ta si nu ca logodnica.
— Nu ai de ce, iubito. Acorda-ti timpul necesar, dar lasama sa-ti fiu aproape. Intentia mea a fost sa te feresc de relele din jurul tau.
— Multumesc, David.
Aceasta i-a plasat un sarut pe obraz si si-a lipit din nou tampla de obrazul lui. Odata cu schimbarea melodiei, contactul dintre corpurile lor a incetat si asta din cauza lui Andrew. Avusese tupeul sa ii ceara un dans Juliei, care a acceptat bucuroasa, de bine, de rau. Oare a facut-o pentru a se razbuna?
In timp ce ea dansa cu blondul fermecator, s-a indreptat spre bar comandandu-si un martini. Din departare o privea pe Julia cum radea la fiecare cuvant pe care barbatul, in bratele caruia se afla, i le spunea.
S-a rezemat de barul masiv si agita frustrat continutul paharului. Era gelos. De ce doar cu el nu se simtea bine? De ce el nu o putea face fericita?
— Un whiskey, te rog.
Vocea care a cerut comanda i se parea familiara.
— Si... Cum este sa o vezi langa altcineva...fericita?
Nate i s-a adresat imediat ce a turnat pe gat continutul paharului.
— Maturizeaza-te, este doar un dans. Nu este ca si cum ar avea-o langa el pentru totdeauna. Apropo de asta, mai stii cum se simte sentimentul asta?
David l-a privit scurt si batjocoritor apoi s-a indepartat de el, lasandu-l singur si ingandurat. Avea dreptate... Julia nu avea sa mai fie a lui niciodata.

Dorinte infranateUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum