Buradan bütün fesat düşünen okur-chan'larıma selamlar.
Bölümde ¤F¤ işaretini gördüğünüz yerde fesatlaşmanız tavsiye edilir. :DLucy
Bugün Mira'nın söylediği etkinliğin ilk günü. Aslında heyecan yapacak bir şey yok ama nedense çok heyecanlı hissediyorum.
"Hey Luce, görevi buldum. "
Natsu yanıma doğru geliyordu.
"Ne görevi o? "
"Magnolia Anaokulu öğretmeninin başka bir ülkeye gitmesi gerekiyormuş. Çocuklara bakıcılık yapacağız. Ödül 150.000 Jewel. "
"Natşu, Lucy'nin salyası akıyor. "
"Ne diyorlardı buna? Paragöz olmak mı? "
"Evet. "
"Sizi duyuyorum mankafalar! "
"Aye! "
"Ama, alt tarafı çocuk bakacağız. Neden bu kadar yüklü miktar para veriyorlar? "
"Hadi, gidip öğrenelim. :D "
"Aye, sir! "
Bu takımı seviyorum.
~~~~~~~~~
-Gel sana balon alayım.
-İstemez.
-Şeker sever misin?
-Dişimi çürütüyor.
- Oyuncak?
-Sıkıcı.
-Agh~ Peki sen ne seversin?
-Korku animesi severim. (Y/N:Bu çocuğu sevdim. :D )
-Hadi gel izleyelim.
-Olmaz, çok korkunç!
-Natsu al şu çocuğu başımdan!
Çocuğun şuan p*ç smile (çok afedersiniz. ) yaptığına adım gibi emindim.
-Natsu yanıma gelirken Happy ve bir çocuğu gördüm. Bakışıyorlardı.
Happy:
- Hey, nasılsın?
-Annecim, bu kedi konuşuyo
ühüühüühü.Onların ilerisinde ise kızarmış bir çocuk duruyordu.
~~~~~~
-Agh~ 150. 000 Jewel'e değdi doğrusu.
-Aye!
Konuşa konuşa loncaya varmıştık. Masaya oturduk. Oturduğumuz anda ışıklar söndü. Birkaç çığlıktan sonra Mira'nın sesi yankılandı koca salonda.
-Işıklar Kapansın!Natsu
Acilen Happy'i bulmalıydım. Yoksa Carla tecavüze uğrayabilir. Karanlıkta ilerlerken biriyle çarpıştım.
Lucy?
(¤F¤)
Evet bunun Lucy olduğuna emindim. Iyice yaklaştım. Ama yanlışlıkla üstüne düştüm. Dudaklarımız birleşmişti. Ve birden ışıklar açıldı.
LucyIşıkların açılmasıyla üstümde birinin olduğunu hissettim. Tam gözlerinin içine baktığımda bunun Juvia olduğunu gördüm. Korkuyorum.
-Aşk rakibi! Söyle Gray-sama nerede?
Juvia'nın normale dönmesi adına gözlerim etrafı radarladi ve gözlerim o an Gray ile Natsu'nun yerde öpüştüğünü görmeye hazır değildi.
Natsu
Bu sıcak dudakların sahibine bakarken Gray'i gördüm.
Happy
Dayan Natşu. Hastaneye gidiyoruz.
Evet Minna-san nasıl sizi uzun süre beklettim ama bölüm benim çok hoşuma gitti. Gratsu (?) ağırlıklı bir bölüm oldu. Umarım beğenmişsinizdir.
(Dipnot: Sonda Natsu bayıldı ve hastaneye kaldırıldı. )
Yorum ve vote değerli minna-san. :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Işıklar Kapansın! NaLu
FanfictionLoncada her zamanki gibi sıradan bir gündü. Sonra birden ışıklar söndü ve sahneye Mira çıktı. Mikrofonu elinde tutuyordu. Daha sonra her zamanki neşesiyle bize loncanın akışını değiştirecek cümleleri söyledi: "Usta'nın da kararıyla artık her cumart...