Arkadaşlar merhaba size portaldan bahsedeceğimi söylemiştim ama GRAVİTY FALLS 14. Bölüm Çıktığı için ondan bahsedeceğim. Aslında acayip pek olay olmuyor ama sonlara doğru tekrar bir gizem ortaya çıkıyor.
Şöyle ilk başta gravity falls başkanı ölüyor ve gidion'un babası aday oluyor. Bundan sonra stan'de adaylardan biri oluyor fakat konuşmalarında hep hata yapıyor ve kasaba halkının ondan daha çok nefret etmesini sağlıyor. Bu Sırada dipper bunu anlıyor ve Ford'a gidiyor Ford da ona kendi icadı olan bir kravat veriyor bununla stan'i daha iyi biri gösterebileceğini söylüyor. Stan'i kontrol etmeye Başladıktan sonra bütün halk stan'i çok seviyor.
Bu Sırada gidion da hapishaneden babasını kontrol ediyor. 2. Günlükten aldığı bir Büyü ile oda babasını kontrol ediyor fakat gidion'un Plan'ı yine işe yaramıyor ve artık bizim stan başkan oluyor. Fakat ertesi gün stan ne Kadar'da %95 oy alsada suçlarından dolayı diskalifiye oluyor.
Ve burada bitiyor daha sonra bölüm bittikten sonra bir kısa bölüm veriliyor ya işte orada gidion hapishane duvarındaki bir posteri söküyor ve bill chipper'ın tekerleğini çizmiş OLDUĞUNU görüyoruz sonra o resmi tamamlıyor ve bitiyor.
Bazıları bill'in Çorap operası Bölümü'nde öldüğünü söylüyorlardı fakat ALIN size kanıtı eğer inanmıyorsanız multide resmi var.
Oy ve yorum lütfen. K