OKULUMUZDAKI YENI COCUK

36 2 2
                                    

Her zaman ki gibi okula gitmek icin kalkmistim.Hemen elimi yuzumu yikadim.Uzerimi giyindim.Servisim gelmisti.Hemen asagi inip servise bindim.Servisci bizi okula birakti.Okulda 1.dersi yaptik.2.dersin ortalarinda sinifa bir cocuk geldi.Ben icimden hemen kesin oda bizim gibi 9.sinifa gidiyordur.
Rana hoca:
_Buyur oglum birseymi istedin?
Mehmet:
_Hayir.Eee ben bu okula yeni geldim.Okul muduru yani Kadir hoca beni bu sinifa gonderdi.
Rana hoca:
_Peki o zaman Mehmet kisaca arkadaslarina kendini tanit ve bis buldugun yere otur.
Mehmet:
_Peki hocam.Arkadaslar ben Mehet.Normal olaraktan sizin gibi 15 yasindayim.Trabzonluyum.Normal olaraktan aizinle lazca konusacagim.
Berna(ben):
_Meraba Mehmet.Ben Berna.Benim yanim bos.Benim yanima gel.Zaten baska bos yer yok.
Asli:
_Yool hayir benim yanimda bos Mehmet.
Berna(ben):
_Sen suz cadoloz ilk ben dedim.
Asli:
_O zaman Mehmet secsin!
Mehmet:
_Eeee ben Berna'nin yanini tercih ederim.
Asli:
_Hepinizden nefret ediyorum...
Rana hoca:
_Cocuklar yeter ya dersi kaynattiniz ya.
O arada zil calar.Mehmet:
_Berna ben galiba sana asik oldum.
Sonra gorusuruz.
Mehmet,Mehmeeeet.offfff ya simdi zaman gecmez.yarin olsada Mehmet'in agzindaki baklavayi ogrensem.Hemde Asli'ya havada atarim.Hemen servise bindim eve geldim.Evde annem yemek yapiyordu.Hemen odama gittim.Sarki dinlerken uyumusum.Annem geldi.
Annem:
_Kizim Berna hadi gel bak baban geldi .okuldan gediginden beri uyuyorsun.
Ben:
_Anne ben yemicem.Lutfen beni yanliz birak.
O arada babam geldi.Ne oluyor burda:
_hiccccc sadece yanliz kalmaya ihtiyacaim var.Sonra icimden az kalsin asik oldugumu ele veriyordum.Ama annem anlamis galiba.Babama bu kiz asik olmus demis.Sonra annem vebabam odadan cikti.Bende uyumusum zaten.

Sabah alarimin sesiyle uyanmisim.Hemen okula gidip Mehmet ile konusmam lazim

eger konusmalarimizi merk ediyorsani bir bolume yani mehmet ne demek istedi bolumune girin.Fakat girmeden once lutfen yorum uazmayi unutmayin.....

YANLIS SECIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin